گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۷۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۵۰۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۰۵۸۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

هفت قانون طلایی NLP

سه شنبه ١٧ بهمن ١٣٩٦ ساعت ١١:٥٦ ق.ظ   ( بازدید : 494 نفر )


قانون اعتقادات

به هر چیز که اعتقاد داشته باشید چه درست چه غلط بر قسمت نیمه هوشیار ذهن تاثیر می گذارد و با دقتی حیرت آور به عینیت درمی آید. هر امر ابتدا باید در غالب اعتقاد درآید تا به آن عمل شود.

 

قانون انتظارات

هر آنچه که انظارش را می کشید به سرتان می آید مثلا اگر انتظار یک زندگی خوب و موفق را می کشید ، همان را خواهید داشت و برعکس. پس اگر هر عملی که انجام دهید از آن انتظار مثبت داشته باشید نتیجه مثبت خواهید گرفت. حتما تاثیر این قانون را در زندگی روزمره زیاد دیده اید.

 

قانون جاذبه

منفی ها منفی ها را جذب می کنند ، و مثبت ها ، مثبت ها را . افراد با ذهنیت منفی اشخاص منفی را جذب می کنند و برعکس، افراد با ذهنیت مثبت اشخاص پرانرژی و مثبت اندیش را.

 

قانون جانشینی

ذهن نیمه هوشیار می تواند در یک لحظه فقط به یک وجه قضیه فکر کند ، یعنی زمانی که می خواهیم به جنبه مثبت کاری فکر کنیم قدر نیستیم در همان لحظه جواب منفی آن را هم بسنجیم، مگر آنکه جنبه منفی جانشین وجه مثبت شود.

 

قانون کارما

آدمی تنها آنچه را که می دهد باز می ستاند. بازی زندگی بازی بومرنگ هاست. پندار و کردار و گفتار انسان دیر یا زود با دقتی حیرت انگیز به خود او باز می گردد.

 

قانون بخشایش

این قانون می گوید خطاهای خود و دیگران را فراموش کنید و ببخشید. فراموش کردن خطاهای خود این حسن را دارد که تصور ذهنی شخص از خود مخدوش نمی شود. هر اندیشه خشک و محدود کننده ای مثل مقصر دانستن خود یا کینه و ناراحتی داشتن از دیگران بر ذهن نیمه هوشیار اثر گذاشته و مانع پیشرفت می شود.

 

قانون پرهیز از تردید و هراس

جز تردید و هراس هیچ چیز نمی تواند میان انسان و آرمان هایش فاصله ای ایجاد کند. اگر انسان بدون دلهره برای تحقق آرزوهایش تلاش کند. بی درنگ برآورده خواهد شد. ترس دشمن بزرگ بشر است. ترس از تنگدستی ، ترس از بدبختی ، ترس از شکست ، ترس از بیماری ، ترس از دست دادن

 

سرکار خانم مهسا فریدونیان مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۵۰۹ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۵۱ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۷۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...