گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۹۲۳۵۹ مورد

فرآورده‌های مجاز آرایشی را از کجا تهیه کنیم؟عوارض احتمالی مصرف بیش از حد این فراورده ها چیست؟

چهارشنبه ٢٨ آذر ١٣٩٧ ساعت ٩:٢٥ ق.ظ   ( بازدید : 639 نفر )


داروخانه‌ها و فروشگاه‌هایی که مجوز یا پروانه معتبر فروش لوازم و فرآورده‌های آرایشی را دارند، محل‌های مطمئنی ...

داروخانه‌ها و فروشگاه‌هایی که مجوز یا پروانه معتبر فروش لوازم و فرآورده‌های آرایشی را دارند، محل‌های مطمئنی برای تهیه اینگونه مواد هستند.

به هر حال رعایت اصول ایمنی در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار حائز اهمیت است. باید توجه کنید که همیشه قبل از استفاده از محصولات آرایشی - بهداشتی به خصوص مواد آرایشی چشم، دست‌های خود را بشویید. این کار در کاهش انتقال عفونت‌ها موثر است. رعایت بهداشت بعد از خرید محصول به خصوص در مورد محصولات آرایشی چشم بسیار اهمیت دارد. پاکیزگی می‌تواند از عفونت‌های چشمی جلوگیری کند. مطمئن شوید که تمام وسایلی که به چشم خود نزدیک می‌کنید تمیز باشند. محصولات آرایشی و بهداشتی را دور از آفتاب و گرما نگهداری کنید و در دمای بالاتر از ۳۰ درجه سانتی گراد قرار ندهید. نور و حرارت باعث از بین رفتن مواد نگهدارنده محصولات می‌شود.

محصولات آرایشی بهداشتی نباید برای مدت طولانی نگهداری شوند (بیشتر از یک سال بعد از بازکردن آن) زیرا با کهنه شدن محصول، ویژگی و خواص محصول می‌تواند تغییر کند. برای نگهداری محصولات آرایشی بهداشتی طبق دستور العمل رفتار کنید.

در غیر این صورت اگر محصولات آرایشی بهداشتی را در دمای بالا نگه دارید، می‌تواند زودتر از تاریخ انقضای درج شده روی محصول، فاسد شود. همچنین حتما هرگونه دستورالعمل درج شده روی برچسب محصولات را به دقت بخوانید. زیرا این اطلاعات جهت جلوگیری از آسیب ارائه می‌شوند و برای استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت ایمن اهمیت حیاتی دارند.


منبع : مدیریت نظارت برموادغذايي، آشاميدني،آرايشي و بهداشتي (حدیث ربانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
ماسک بزنیم (۱۱۶۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...