-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۸۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۱۳۹ مورد

اعلام شرایط و زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی

شنبه ١٧ آبان ١٣٩٩ ساعت ٨:٢١ ق.ظ   ( بازدید : 425 نفر )


شرایط و زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید اعلام شد.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5% سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

دکتر رضوی سطوتی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شاهد، جانبازان بالای 50%، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزند آنان و جانبازان 25% الی 49% می باشد.

وی با بیان اینکه ثبت نام انتقال برای «دانشجویان ورودی سال های قبل»، در شهریور ماه صورت گرفته تأکید کرد: برای آن دسته از عزیزانی که موفق به ثبت نام نشده اند، مهلت ثبت نام فقط به مدت 2 روز در روزهای شنبه و یکشنبه 17 و 18 آبان ماه تمدید شده است.

 وی تصریح کرد: این مهلت ثبت نام، برای آخرین بار بوده و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه در خصوص زمان ثبت نام نقل و انتقال «دانشجویان ورودی جدید» گفت: با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری به تازگی، زمان ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از روز دوشنبه 26 آبان الی روز شنبه اول آذرماه تعیین شده است.

دکتر رضوی سطوتی افزود: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است صرفاً در زمان های تعیین شده و از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس:  http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir  اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری فرمایند.

وی در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات ستاد شاهد وزارت بهداشت  بررسی و نتیجه آن در اولین فرصت از طریق پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می شود.


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۸۹۵ بازدید)
تماس با ما (۲۷۹۸ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...