به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند، با عنایت به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم کاهش مراجعات حضوری تا حد امکان، فرآیند نقل و انتقالات جهت نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400به شرح ذیل ارائه میگردد:
**** دانشجویان گرامی لطفا از طریق سامانه نقل و انتقالات ثبت نام خود را بعمل آورده و پیگیریهای لازم را از طریق همان سامانه ها انجام دهید****
1- دانشجو فرم خام ( انتقال به – مهمان به ) را از سایت دانشگاه (معاونت آموزشی- مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی) به آدرس زیر دریافت و مشخصات خود را در قسمت درخواست دانشجو تایپ نمایید .
آدرس فرم های درخواست انتقال دائم، انتقال موقت (مهمانی) و مهمان داخلی: http://nkums.ac.ir/Category/3447
2- دانشجو با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات به آدرسهای زیر نسبت به ثبت نام اینترنتی خود در سامانه اقدام نماید.
* جهت ثبت درخواست انتقال : https://transmission.behdasht.gov.ir
** جهت ثبت درخواست مهمانی : https://guest.behdasht.gov.ir
3- بعد از تکمیل فرم نقل و انتقالات به صورت تایپ شده، متقاضی فرم و مستندات خود را (بدون امضای استاد مشاور و ...) در سامانه بارگذاری نماید.
نکته: برای کارنامه درخواستی در سامانه نقل و انتقالات دانشجو باید از مسیر سامانه هم آوا وارد حساب کاربری خود شده و کارنامه جدید، را گرفته و در سامانه بارگذاری کند.
4- متقاضی با مراجعه مداوم به سامانه و در صورت مشاهده پیام خاص مانند نقص مدارک، بایستی نسبت به رفع آن در زمان اعلام شده اقدام نماید، در صورت عدم مراجعه به سامانه جهت رفع نواقص و تکمیل مدارک، درخواست دانشجو ارجاع نمی گردد.
5- پیگیری موافقت یا عدم موافقت با درخواست توسط متقاضی باید از طریق سامانه صورت گیرد.
6- متقاضی موظف می باشد با مراجعه مداوم به سایت مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی اطلاعیه های بعدی این مدیریت را مطالعه نماید.