🔸موسسه کارآفرینان آواسلامت در نظر دارد در راستای نامه شماره 4499/209/د مورخ 99/6/22معاونت محترم توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت تأمین تعداد  25 نفر نیروی نگهبان و نگهبان سرایدار بصورت شرکتی در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی از طریق آزمون کتبی، آزمون آمادگی جسمانی و مصاحبه و گزینش اقدام نماید.

داوطلبان لازم است ضمن مطالعه آگهی مربوطه، در صورت داشتن شرایط لازم مندرج در مفاد آگهی مذکور به سایت موسسه کارآفرینان آواسلامت به آدرس http://avasalamat.org جهت ثبت نام مراجعه نمایند.
تذکرات:
- با عنایت به واگذاری آزمون به موسسه صدرالذکر و همچنین ماهیت بکارگیری نیروها (به صورت شرکتی) ، داوطلبان لازم است در صورت داشتن هرگونه پرسشی، ضمن پرهیز از مراجعه حضوری به ستاد دانشگاه با شماره 09903585819 موسسه کارآفرینان آوا سلامت تماس حاصل نمایند.
- با عنایت به شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری آزمون در شرایط فعلی، لازم است داوطلبان جهت کسب آخرین اطلاعیه ها و همچنین تاریخ برگزاری آزمون، به صورت روزانه به سایت رسمی موسسه کارآفرینان آوا سلامت مراجعه نمایند.


از مجموع 1 رأی