***اختلافات ملکی ***

یكشنبه ٥ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ٧:٥٧ ق.ظ   ( بازدید : 568 نفر )


امروزه حجم وسیعی از پرونده های مطروحه در دادگستری مربوط به اختلافات ملکی است، با توجه به ارزش اقتصادی املاک، لطفا در صورت اختلاف بر سر مسائل ملکی حتما با وکیل مجرب در حوزه تخصصی مشورت نمائید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از خدمات حقوقی وکیل متخصص و مجرب در دعاوی ملکی است.

لطفا در امور تخصصی ملکی و ثبتی به وکیل مراجعه کنید

وکیل متخصص ملکی و ثبتی با آشنایی کامل به قوانین و مقررات ملکی و ثبتی و با تجربه بالایی که در امور ملکی و اموال غیر منقول دارد، قطعا بهترین گزینه برای اخذ مشورت در امور ملکی شماست، لطفا با آگاهی معامله کنید.

مهمترین دعاوی ملکی کدامند ؟

از جمله مهمترین دعاوی ملکی می توان به دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، افراز و تفکیک املاک و دستور فروش، رفع تصرف عدوانی، تحویل و تسلیم ملک، الزام به صدور پروانه ساخت، مطالبه قیمت زمین، اعتراض به تشخیص ملی بودن زمین، اعتراض به نظر کمیسیون ماده 12 قانون زمین شهری در اعلام موات بودن زمین، دعاوی علیه منابع طبیعی، دعاوی علیه شهرداری، اعتراض به آرای کمیسیون ماده 100 شهرداری، مطالبه قیمت زمین از نهادهای دولتی، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها، اعتراض به کمیسیون ها، دعاوی سرقفلی و حق کسب یا پیشه یا تجارت، حریم راه ها، حریم رودخانه ها و مسائل حقوقی آن، چاه های آب و مسائل حقوقی آن و ... است


منبع : امور حقوقی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
وقف به چه معناست؟ (۹۰۸۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...