گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۲ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۸۹۱۳۳ مورد

بازدید معاون دانشجویی فرهنگی از بخشهای اعصاب و روان

یكشنبه ١٨ مهر ١٤٠٠ ساعت ١١:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 422 نفر )


صبح امروز معاون دانشجویی فرهنگی بهمراه نماینده ولی فقیه دانشگاه علوم پزشکی با هدف گرامیداشت هفته سلامت روان از بخشهای بیمارستان بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) صبح امروز معاون دانشجویی فرهنگی بهمراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  و هیات همراه در حضور ریاست بیمارستان با هدف گرامیداشت هفته سلامت روان از بخشهای این واحد درمانی ، آموزشی ، پژوهشی  بازدید کردند.

ریاست بیمارستان از حضور معاون دانشجویی فرهنگی و هیات همراه و ارزش نهادن به سلامت روان و خرسند کردن دل بیماران قدردانی کردند .

نعمتی گفت : فعالیت متخصصان سلامت روان، روانپزشکان  و روانشناسان در عرصه سلامت روان به ارتقای سلامت جامعه کمک می کند چرا که بشر امروز با بسیاری از بحران هایی مواجه شده که سلامت روان را تحت تاثیر قرار می دهد.

 در این روزهایی که ویروس کرونا علاوه بر اینکه سلامت جسمی افراد را به خطر انداخته بر سلامت روان افراد جامعه نیز تاثیر گذاشته است بیش از پیش  اهمیت و ضرورت حضور و مداخله تلاشگران عرصه سلامت روان احساس می شود.

دکتر مهدی قربانیان گفت : بسیار خرسندیم که میزان رضایتمندی از این مرکز درمانی در بین مراجعین بالاست و از تلاشهای نعمتی ریاست بیمارستان در زمینه بهینه سازی ، ایمن سازی بیمارستان برای حفاظت از بیماران و پرسنل و دفاع از حق و حقوق نیروهای این بیمارستان در زمینه سختی کار بخشهای اعصاب و روان قدردانی کردند.

 در ادامه ریاست بیمارستان با حضور حاضرین از بخشهای این مرکز درمانی بازدید و با اهداء شاخه گلی ازبیماران بخش اعصاب و روان عیادت واز زحمات کادر درمان این مرکز قدردانی کردند.


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۲۶۹۸۳ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۲۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...