-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۷۶۵ مورد

زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی تا 26 مهرماه تمدید شد

شنبه ٢٤ مهر ١٤٠٠ ساعت ٨:٥٤ ق.ظ   ( بازدید : 387 نفر )


27 , 28 مهرماه تمدید مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان ورودی سالهای قبل

به گزارش روابط عمومی؛ مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با اعلام این خبر گفت: زمان ثبت نام انتقال دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر ورودی جدید تا 26 مهرماه تمدید شد.

 دکتر رضوی افزود: همچنین دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر ورودی های قبل که در مهلت تعیین شده قبلی موفق به ثبت نام نشده اند، در روزهای 27 و 28 مهرماه مجاز به ثبت نام در سامانه انتقال خواهند بود.

وی با بیان اینکه بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5% سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد، تأکید کرد: تسهیلات موضوع آیین نامه انتقال صرفاً برای همسر و فرزندان شهید، آزادگان و همسر و فرزندان و جانبازان بالای 25% و همسر و فرزندان آنان می باشد و شامل سایرین نمی باشد.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید (1400) لازم است پس از ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی  تا تاریخ «26 مهرماه» از طریق سامانه انتقال به آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و  و از مراجعه حضوری به دانشگاه  و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری فرمایند. 

وی تصریح کرد: این مهلت ثبت نام، برای آخرین بار بوده و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

وی در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل» اعم از موافقت یا مخالفت، به طور همزمان در «نیمه اول آبان ماه» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می شود و به صورت کتبی نیز به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۹۰۰ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۳ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...