-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۷۳۷ مورد

ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار آغاز شد

یكشنبه ٢١ آذر ١٤٠٠ ساعت ٩:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 234 نفر )


مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با اعلام این خبر گفت: ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار آغاز شد و دانشجویان هدف می توانند تا 26 آذر ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با اعلام این خبر گفت: ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار آغاز شد و دانشجویان هدف می توانند تا 26 آذر ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر «رضوی سطوتی» گفت: مطابق روند ادوار گذشته، جشنواره در سه مرحله دانشگاهی، منطقه ای و وزارتی برگزار می شود و حداکثر ۱۵ نفر از برترین دانشجویان هر دانشگاه، دانشکده و منطقه آمایشی به مراحل بالاتر راه پیدا می کنند.

وی با بیان این که در این دوره، شیوه ثبت نام دانشجویان واجد شرایط و ارزیابی پرونده آن ها به صورت الکترونیک (سامانه ای) است، اضافه کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی ir.gov.behdasht.Melliisar نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره صرفاً برای «دانشجویان شاهد و ایثارگر» است و دانشجویان دارای معدل کل 17 و بالاتر امکان شرکت در جشنواره را دارند. وی افزود: سهمیه انتخاب و معرفی دانشجویان هر یک از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، ۲ نفر و در مقطع دکترای حرفه ای به تفکیک در رشته پزشکی ۴ نفر، رشته دندانپزشکی ۳ نفر و رشته داروسازی ۲ نفر است.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با بیان اینکه مراسم پایانی و تجلیل از نفرات برگزیده ملی در اسفندماه سال جاری توسط اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت صورت میگیرد گفت:واجدین شرایط شرکت در این جشنواره کلیه دانشجویان ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و با شرایط ذیل:

* کلیه ی دانشجویان دارای معدل کل 17 و بالاتر

* دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته، از ترم سوم به بعد 

* دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته، از ترم دوم به بعد 

* دانشجویان مقطع دکترای تخصصی PHD بعد از آزمون جامع

* دانشجویان رشته پزشکی و دندانپزشکی در مقطع دکترای حرفه ای، بعد از آزمون علوم پایه

* دانشجویان رشته داروسازی در مقطع دکترای حرفه ای، از ترم چهارم به بعد 

می توانند جهت ثبت نام در سامانه جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار ابتدا حتما دستور العمل را مطالعه و سپس جهت ورود به سامانه  اینجا را کلیک کنید


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۹۰۰ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۲ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...