-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۱۳۴ مورد

گزارش اقدامات حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی منتشر شد

یكشنبه ١٧ بهمن ١٤٠٠ ساعت ٩:١٨ ق.ظ   ( بازدید : 326 نفر )


گزارش اقدامات و فعالیت های حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی تدوین و منتشر شد

«ارتقاء سطح آموزش دانشجویان شاهد و ایثارگر»، عنوان گزارش اقدامات معاونت آموزشی در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر است که در سه بخش؛ افدامات و دستاوردها، برنامه های آینده و چالش ها تدوین شده است.

در این گزارش 32 صفحه ای به مهم ترین فعالیت ها و اقدامات انجام شده اشاره شده است. بر اساس این گزارش در طی سال ‏های اخیر، نسبت به «تأمین و توزیع اعتبارات» برنامه ‏های امور شاهد و ایثارگر دانشگاه‏ ها، و «وصول مطالبات معوقه دانشگاه‏ ها» اقدام و از طریق مجاری مربوطه پیگیری شد. بررسی و تحلیل «وضعیت ساختار سازمانی، منابع انسانی، مالی و فیزیکی و اطلاعات آماری دانشجویان شاهد و ایثارگر» نیز یکی از اقدامات مهم اداره ‏کل است. هم‏چنین احیای «سامانه جامع اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر» و به ‏روزرسانی و تکمیل نهایی آن از اولویت‏ های این اداره‏کل درآمد. در خصوص مسایل و مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، اقداماتی از قبیل؛ انجام به موقع «نقل و انتقال دانشجویان» جامعه هدف بر اساس ضوابط و با دقت و رعایت عدالت، بررسی پرونده ‏های‏ «موارد خاص» و شرکت مداوم و موثر در جلسات کمیسیون‏ موارد خاص وزارت و برگزاری «ترم ‏های تابستانی مجازی» برای دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر انجام شد.

مشارکت فعال در برگزاری جشنواره های آموزشی تحصیلی «جایزه ملی ایثار» و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ‏ها و معرفی همیاران برتر طرح شاهد از سایر اقدامات بوده است. همچنین برای ششمین جشنواره جایزه ملی ایثار سامانه وییه طراحی و برای نخستین بار ثبت نام از طریق سامانه انجام شد. ساماندهی نظام پاسخگویی و ایجاد «سامانه ارتباط نزدیک» و پاسخگویی سریع و هم ‏چنین «بازطراحی وب‏ سایت اداره ‏کل» با رویکرد تولید و انتشار محتوا، تقویت اطلاع‏ رسانی و ایجاد بخش‏ های جدید نیز انجام شد. برگزاری «اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر» دانشگاه ‏های علوم پزشکی، نیز با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. هم‏ چنین ضمن «تقویت تعاملات درون سازمانی و بین‏ بخشی» و جلسات مشترک در این زمینه، نسبت به «جلب مشارکت صندوق رفاه دانشجویان» در برنامه ‏های آموزشی- فرهنگی اقدام شد و برنامه ‏های متعددی نیز در دست اقدام است. در بخش دیگری از این گزارش به پیگیری و جلسه با مسئولان مرکز تحول اداری برای بهبود سختار تشکیلاتی اداره کل امور شاهد و ایثارگر اشاره شده است. این گزارش در دی ماه 1400، تدوین شده است.

برای دریافت متن کامل گزارش اینجا را کلیک کنید.


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۸۹۵ بازدید)
تماس با ما (۲۷۹۸ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...