گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۶۴۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۰۸۹۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

افتتاحیه دو پایگاه فوریت های پزشکی جاده ای در شیروان

چهارشنبه ١١ اسفند ١٤٠٠ ساعت ١٦:٣٢ ب.ظ   ( بازدید : 328 نفر )


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان از راه‌اندازی دو پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ثامن الائمه و شهید مدافع سلامت حاج علی رستمی در این شهرستان خبر داد.

سیده معصومه هاشمی رسکتی با اعلام این خبر گفت: این دو پایگاه در دهستان گلیان با فضای فیزیکی 400 مترمربع و دهستان اوغاز با فضای فیزیکی 100 متر مربع، به صورت استیجاری و با کمک دهیاران، شوراها و خیرین سلامت به بهره برداری رسید.

 

وی افزود: برای تجهیز این دو پایگاه، مبلغ 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات شبکه بهداشت و درمان شیروان و خیرین سلامت هزینه شده است.

 

وی عنوان کرد: با رایزنی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با سازمان اورژانس کشور، موفق به کسب مجوزهای لازم برای پایگاهای اورژانس ۱۱۵ ثامن الاِئمه و شهید حاج علی رستمی در شهریور ماه سال جاری شدیم.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان با بیان اینکه دهستان گلیان و اوغاز ازجمله مناطق کم برخوردار شهرستان شیروان به شمار می‌روند که نیاز مبرم به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی احساس میشد، گفت: احداث پایگاه‌های اورژانس 115 در این مناطق با همراهی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مسئولان شهرستان و جذب خیرین سلامت، این نیاز را مرتفع کرد.

 

گفتنی‌ست؛  پایگاه های اورژانس جاده‌ای ثامن‌الائمه و شهید مدافع سلامت حاج علی رستمی با حضور نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، خیرین سلامت و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...