گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۲۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۸۰۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۱۱۲۳۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٠/٨/٢٤ - ۶۸۸ مورد

برگزاری مراسم معنوی انس با شهدا و زیارت عاشورا

پنج شنبه ١٢ خرداد ١٤٠١ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 254 نفر )


مراسم معنوی انس با شهدا و زیارت عاشورا به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل ، حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز 15 خرداد در مورخ 1401/03/12 در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی:

مراسم معنوی انس با شهدا و زیارت عاشورا به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل ، حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز 15 خرداد در مورخ 10/03/1401  در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

در این مراسم که  با حضور حجت السلام والمسلمین آقای شریعتی نژاد امام جمعه معززشهر آشخانه، فرماندارمحترم و یادگار شهید بزرگوار جناب آقای بهادری، آقای مهندس حاتمی سرپرست شبکه بهداشت  شهرستان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان  برگزار گردید، پس از برگزاری زیارت عاشورا با مداحی آقای محمدزاده، ، آقای مهندس حاتمی ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین در جلسه علی الخصوص امام جمعه و فرماندار محترم و تشکر از تمامی مدعوین به سبب حضور در مراسم، یاد و خاطره شهیدان عزیزانقلاب اسلامی ایران و شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع، و شهدای عالیقدر حرم، سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد را تسلیت و شرکت  در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ...... و عمل به دستورات الهی و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) را خاطر نشان ساختند. در ادامه  سجایا و کرامات عدیده ای از شهدای عزیز حریم و حرم در قالب سخنرانی و روایت توسط  حجت السلام و المسلمین آقای جمالی بیان و مرثیه سرایی گردید.  

پس از پایان این مراسم معنوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان به همراه  جمعی ازهمکاران در گلزار شهدای وحدت حاضر وبا شهدای گمنام تجدید میثاق و مزارشان را با گل مزین و با گلاب شستشو داده شد.  


منبع : شبکه بهداشت و درمان مانه و سملقان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
پوستر هفته سلامت 1393 (۶۶۶۸ بازدید)
پوسترهای هفته ایدز 94 (۳۶۷۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...