-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۷۷۹ مورد

شرایط و زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد

شنبه ٢٢ مرداد ١٤٠١ ساعت ١:٧ ق.ظ   ( بازدید : 286 نفر )


مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی را از تاریخ «25 مرداد تا 10 شهریور ماه» اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با اعلام این خبر گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5% سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

دکتر رضوی سطوتی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شهید، آزادگان و همسر و فرزندان و جانبازان بالای 25% و همسر و فرزندان آنان می باشد.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لازم است از تاریخ «25 مرداد تا 10 شهریور ماه» از طریق سامانه انتقال نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت بررسی و به طور همزمان با نتایج نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید مهرماه 1401 در «اواخر مهرماه سال جاری» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می شود و به صورت کتبی نیز به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.

دکتر رضوی سطوتی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است صرفاً از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: vsa.behdasht.gov.ir یا  http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری فرمایند.


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۹۰۰ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۳ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...