گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۱۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۷۷۰۵۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٣/٣/١٦ - ۳۴۳ مورد

پیام تبریک سرپریت مرکز به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن

چهارشنبه ٢٦ مرداد ١٤٠١ ساعت ٩:٤٤ ق.ظ   ( بازدید : 236 نفر )


پیام تبریک مهندس مرتضی حاتمی 

*سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مرکز آموزشی فوریت های پزشکی شهرستان مانه و سملقان به مناسبت 26 مردادماه روز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی* 

 

آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

 ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند. این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.

 روز بیست وشش مرداد، سالروز بازگشت کبوتران سبکبالی بود که پس از سال ها زندان در اسارتگاه، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود می گذاشتند. قاصدک آزادی در چنین روزی پیام آورِ رهایی شده و این کبوتران از بند رسته به آغوش گرم ملت خود بازگشتند.

 اینجانب سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را به این عزیزان و خانواده های محترم شان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


منبع : مرکز فوریت های پزشکی مانه و سملقان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.














جستجو
ایران تسلیت (۳۸۳۴ بازدید)
امام آمد (۳۵۸۷ بازدید)
دهه فجرگرامی باد (۳۳۵۶ بازدید)
شعار ملی سال 1393 (۳۳۱۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...