-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۱۱۹ مورد

آغاز ثبت درخواست انتقالی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود سال تحصیلی 1401

چهارشنبه ٦ مهر ١٤٠١ ساعت ٨:٥٢ ق.ظ   ( بازدید : 257 نفر )


به‌اطلاع دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود رسانده می‌شود فرآیند ثبت درخواست در سامانه انتقال از روز سه شنبه 5 مهرماه آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی؛ ضمن عرض تبریک به تمام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 1401، به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجويان معزز شاهد و ايثارگر جديد الورود سال تحصيلي 1402-1401 در دانشگاه هاي علوم پزشكي در سامانه انتقال، از روز سه شنبه 5 مهرماه لغایت روز جمعه 15 مهر می باشد.

 نامبردگان می توانند پس از ثبت نام در دانشگاه و دريافت شماره دانشجويي، با وارد كردن شماره دانشجويي دريافتي از دانشگاه مبداء و كد ملي با مراجعه به آدرس اینترنتی https://shahedtransmission.behdasht.gov.ir ضمن مطالعه شرایط و مقررات اقدام به ثبت درخواست انتقالي نماييد. (مهلت ثبت درخواست دانشجويان شاهد و ايثارگر شاغل به تحصيل به اتمام رسيده است و تنها امكان پيگيري درخواست وجود دارد)

گفتنی است اعلام نتيجه نقل و انتقال متقاضيان (شاغل به تحصيل و جديد الورود) در كميسيون نقل و انتقالات ستاد شاهد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسي و به طور همزمان با نتايج نقل و انتقال دانشجويان ورودي جديد مهرماه 1401 در «اواخر مهرماه سال جاري» از طريق سامانه و پيامك به دانشجو اطلاع رساني مي شود و به صورت كتبي نيز به دانشگاه مبداء و مقصد نيز اعلام مي شود.


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۸۹۵ بازدید)
تماس با ما (۲۷۹۷ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...