-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۶۴۴ مورد

برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

یكشنبه ١ آبان ١٤٠١ ساعت ٩:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 196 نفر )


مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه از برگزاری هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر از سی ام مهر لغایت 10 آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر سیدامیر رضوی سطوتی با بیان اینکه مطابق هر ساله، جشنواره جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی از سوی اداره کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود، مهلت ثبت نام الکترونیکی برای دانشجویان واجد شرایط در سامانه به نشانی https://melliisar.behdasht.gov.ir  و https://vsa.behdasht.gov.ir (سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگر) را از تاریخ 1401/7/30تا ساعت 24 روز چهارشنبه 1401/8/10عنوان کرد.

وی شناسایی، معرفی و تقدیر از دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر در محورهای علمی- آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را از اهداف جشنواره برشمرد و گفت: این جشنواره در سه مرحله دانشگاهی، مناطق آمایشی و کشوری برگزار و دانشجویان منتخب به مرحله بعد راه میابند.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، همسر و فرزند شهید، همسر و فرزند جاویدالاثر، جانباز 25 درصد و بالاتر، همسر و فرزندان جانباز 25 درصد و بالاتر، آزادگان و همسر و فرزندان آنان را گروه هدف این جشنواره خواند.

بخشی از شرایط و ضوابط هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار به شرح ذیل می باشد:

* شرایط و ضوابط شرکت دانشجویان جهت شرکت در این جشنواره:

*حداقل معدل کل برای دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره در مقطع دکترای حرفهای (رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) نمره 16، در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی (phd) نمره 17 و مقطع تخصص با گواهی قبولی در آخرین آزمون ارتقاء است

*دانشجوی شرکت کننده در جشنواره بایستی در همان مقطع، در حال تحصیل باشد

*دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته پس از اتمام ترم دوم تحصیلی، دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته، پس از اتمام ترم سوم تحصیلی، دانشجویان رشته پزشکی و دندانپزشکی در مقطع دکترای حرفهای بعد از آزمون علوم پایه، دانشجویان رشته داروسازی در مقطع دکترای حرفهای پس از اتمام سه ترم تحصیلی، دانشجویان مقطع دکترای تخصصی (phd) بعد از آزمون جامع و دانشجویان مقطع تخصص پس از قبولی در اولین آزمون ارتقاء مجاز به شرکت در جشنواره هستند

*سوابق ایثارگری، علمی- آموزشی و فرهنگی دانشجوی شرکت کننده، در همان مقطع مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و صرفا سوابق پژوهشی دانشجویان از بدو ورود به دانشگاه مورد پذیرش خواهد بود

*برای دانشجویان مقطع دکترای تخصصی پژوهش محور (phd by research) شرط ورود به جشنواره، پذیرش یک مقاله isi در همان مقطع تحصیلی است.

مراحل انتخاب دانشجویان برتر جشنواره:

*انتخاب دانشجویان برتر هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در «سه مرحله ی دانشگاهی، کلان مناطق آمایشی و کشوری» برگزار میگردد.

*در «مرحله اول» مدارک و مستندات ارسالی دانشجویان شرکت کننده، توسط مدیریت امور شاهد و ایثارگر دانشگاه بر اساس شاخصهای تعیین شده با دقت کامل و با رعایت قوانین و دستورالعمل بررسی خواهد شد سپس اسامی نفرات برگزیده دانشگاهی در هر یک از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه و دکتری تخصصی و تخصص برای شرکت در مرحله دانشگاه های کلان مناطق آمایشی (مجری) معرفی می گردند.

*در «مرحله دوم»، ارزیابی های لازم از مدارک و مستندات دانشجویان برتر دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق آمایشی (شامل: نیشابور، سبزوار، اسفراین، گناباد،تربت حیدریه، تربت جام، بجنورد، بیرجند)  صورت گرفته  و نفرات برتر و منتخب به اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت از سوی کلان منطقه 9 آمایشی جهت شرکت در مرحله کشوری معرفی می گردند.

*در «مرحله سوم»، که مرحله کشوری است پس از اتمام مهلت فراخوان، کمیته‌های علمی در سطح دانشگاه و مناطق آمایشی تشکیل و بر اساس دستورالعمل و شاخص‌های مصوب در دستور العمل نسبت به ارزیابی و معرفی منتخبین، برای ارزیابی در مرحله کشوری اقدام خواهند کرد و تعداد کل {15 نفر} از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر از سراسر کشور در مقاطع مختلف تحصیلی، انتخاب و به دبیرخانه مرکزی جشنواره معرفی که در {نیمه اول تیرماه} در مراسم ویژه جشنواره از آنان تجلیل می شود.

مدارک لازم آموزشی جهت شرکت در جشنواره ملی ایثار:

  • تصویر رنگی پشت و روی کارت شناسایی معتبر ایثارگری
  • تصویر کارنامه آموزشی در مقطع فعلی دانشگاهی جهت تمام دانشجویان
  • گواهی قبولی در آزمون‌های ارتقا سالانه برای دانشجویان مقطع تخصص
  • کارنامه یا گواهی آزمون جامع علوم پایه دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی
  • کارنامه یا گواهی آزمون جامع پیش کارورزی دانشجویان پزشکی
  • گواهی امتیاز رفتار حرفه‌ای دستیاران
  • تصویر رنگی گواهی یا تقدیرنامه‌های دانشجوی نمونه کشوری، المپادها و جشنواره‌های علمی-آموزشی
  • تقدیرنامه در زمینه اخلاق حرفه‌ای مورد تایید معاونت آموزشی بیمارستان
  • گواهی معتبر کسب مدرک زبان

مدارک لازم پژوهشی جهت شرکت در جشنواره ملی ایثار:

  • مستندات پژوهشی اعم از مقاله، گواهی سخنرانی و پوستر،کتاب، طرح تحقیقاتی مصوب، اختراع، داوری و مقامهای کسب شده در المپیاد یا جشنواره‌های پژوهشی به نام دانشجو
  • تصویر کامل چکیده مقاله شامل عنوان مقاله، متن چکیده و عنوان سایت یا مجله‌ای که مقاله در آن پذیرش یا چاپ شده است. تصویر صفحه سایت پژوهشی دانشگاه که در آن عنوان و مشخصات مقاله مربوط به دانشجو درج شده باشد هم مورد پذیرش است
  • تصویر گواهی معتبر ارایه "سخنرانی یا پوستر" دارای مهر و امضا از سازمان برگزار کننده همایش (ملی/بین المللی)
  • تصویر رنگی "طرح روی جلد و صفحه شناسنامه"
  • تصویر گواهی معتبر ارایه تحقیقات مصوب (با قید مشخصات مجری اصلی/همکاران)
  • تصویر گواهی ایده یا پروژه فناوری (با قید مشخصات صاحب ایده یا پروژه/همکاران)
  • تصویر گواهی ثبت اختراع (با قید مشخصات مخترع/همکاران)
  • تصویر گواهی یا تقدیرنامه برگزیده جشنواره‌های پژوهشی

 

مدارک لازم فرهنگی جهت شرکت در جشنواره ملی ایثار:

  • مقامهای کسب شده در المپیاد یا جشنواره ها و مسابقات فرهنگی، داوری یا مربی گری، عضویت در نهادهای دانشجویی به نام دانشجو
  • تصویر رنگی "طرح روی جلد و صفحه شناسنامه نشریه"
  • مدارک مربیگری

شماره تماس 31511209-058 آماده پاسخگویی به سوالات دانشجویان می باشد.

 

آیین نامه هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار_.pdf


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۸۹۸ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۲ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...