-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۳۹۵ مورد

جلسه مشترک ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با بنیادشهید استان و شهرستان برگزار شد.

دوشنبه ٣٠ آبان ١٤٠١ ساعت ١:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 262 نفر )


به گزارش روابط عمومی، ظهر یک شنبه 29 آبان جلسه مشترک ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با بنیادشهید و امور ایثارگران با حضور دکتر وثوقی معاون آموزشی، مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر، مدیر و کارشناسان مالی معاونت آموزشی دانشگاه و معاون فرهنگی، رئیس اداره آموزش و نخبگان استان و شهرستان بنیادشهید در محل تالار اندیشه برگزار شد.

در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد واحد ستاد شاهد و ایثارگر، معاون آموزشی دانشگاه در دیدار مسئولان بنیاد شهید بجنورد، دانشجویان شاهد و ایثارگر را از سرمایه ی مهم دانشگاه و کشور برشمرد و گفت: فعالیت دانشجویان در حوزه های علمی، پژوهشی و فرهنگی باعث تشکیل هویت و در نهایت نخبه پروری دانشجو می شود و فرصتی خواهد بود که بتوانند برای نقش آفرینی مدیریتی آماده شوند.

دکتر وثوقی مطلق از تشکیل کمیته های علمی توسط افراد توانا و علاقه مند در این حوزه خبر داد و توانمندسازی کارکنان و دانشجویان را از اهداف این کمیته برشمرد.

وی آموزش بدون تعهد و اخلاق را ناقص دانست و بر همکاری همه جانبه بنیادشهید در حوزه توانمندسازی دانشجویان تاکید کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی انتخاب اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر را حائز اهمیت برشمرد و نقش مستمر و مداوم آنان در دوره تحصیلی جهت ارتقاء علمی و نخبه پروری دانشجویان را مهم دانست.

دکتر رضوی سطوتی مدیر و استاد مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بر ارتباط مستمر دانشجویان با اساتید مشاور در زمان تحصیل و بعد از آن اشاره کرد و گفت: شهدا در جایگاه والایی قرار دارند و دانشجویان باید بر این باور برسند فرزندان کسانی هستند که پدرانشان در این مسیر قدم نهاده و از خود گذشتگی کردند و باید به آن افتخار کنند و ادامه دهنده این مسیر باشند.

در پایان مطالبات دانشگاه از بنیادشهید، مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت و تصمیماتی اخذ شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۸۹۶ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۱ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...