آخرین خبر از برگزاری جشنواره مدیریت دانش و نظام پیشنهادها

شنبه ٢٠ اسفند ١٤٠١ ساعت ٢٣:٥ ب.ظ   ( بازدید : 29 نفر )


دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به منظور انتخاب و معرفی دانشکاران و پیشنهاددهندگان برتر در سال 1401 و تقدیر و تشکر از آنان، دومین جشنواره مدیریت دانش و نظام پیشنهادها را در چندین محور برگزار می کند و قرار است این جشنواره اوایل سال آینده برگزار شود.

طبق اعلام دبیرخانه دومین جشنواره مدیریت دانش و نظام پیشنهادهای دانشگاه که در مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه دایر است، از تمامی مدیران و کارکنان دانشگاه برای شرکت در این جشنواره دعوت شده و زمان ارسال تجارب و پیشنهادها به این جشنواره نیز تا پایان اسفند ماه امسال تمدید شده است.

گفتنی است تاکنون بیش از 100 پیشنهاد و تجربه به دبیرخانه دومین جشنواره مدیریت دانش و نظام پیشنهادها ارسال شده است و ارتقای بهره وری در نظام سلامت، مدیریت سبز، اصلاح و بهبود فرآیندها و روش های انجام کار در نظام سلامت، آموزش و توانمند سازی منابع انسانی و جبران خدمات، تمرکززدایی و واگذاری وظایف و اختیارات، مدیریت بهینه منابع مالی، فیزیکی و انسانی از جمله محورهای این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به سامانه مدیریت دانش به آدرس km.behdasht.gov.ir و نیز سامانه نظام پیشنهادها به آدرس sus.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و شماره تلفن ‌های 31511167 و 31511144 نیز برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

 

 


منبع : مدیریت توسعه و تحول اداری ( کاربر خانم گرشاد) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...