سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان از افزایش مراجعان این بیمارستان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت: آمار مراجعان این بیمارستان در 5 روز نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش داشته است.

دکتر امین خردمند در گفتگو با وب‌دا اظهار کرد: آمار صعودی مراجعان سرپایی این بیمارستان همچنان ادامه دارد.


وی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی کادر درمان این بیمارستان به بیماران و مراجعان؛ افزود: تعطیلی مطب‌های شهر و مراکز خصوصی درمانی در تعطیلات نوروزی منجر به افزایش مراجعان سرپایی اورژانس و بخش‌های پاراکلینیکی این بیمارستان شده که خدمات مناسب به آن‌ها ارائه شده است.


دکتر خردمند با بیان اینکه به طور میانگین در 5 رز نخست امسال روزانه 480 بیمار، خدمات پاراکلینیکی از این بیمارستان دریافت کرده اند، بیان کرد: خدمات استاندارد و به موقع به مراجعان ارائه می‌شود که این امر نشان از تلاش‌های مضاعف پرسنل خدمات بیمارستان است.


وی همچنین بیان کرد: با توجه به ازدحام مراجعان به اورژانس این بیمارستان و بیماران سرپایی جهت رفاه حال آن‌ها و تکریم ارباب رجوع تصمیم گرفته شد تا تعداد پزشکان عمومی، پرستاران و نیروهای خدماتی در ساعات پر ازدحام بخش اورژانس افزایش یافته تا منجر به رضایتمندی مراجعان شود.


سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان ادامه داد: با اتخاذ این تصمیم ویزیت در بخش اورژانس بیمارستان توسط 3 پزشک عمومی همزمان انجام می‌شود.