دیدار مدیر فنی دانشگاه با خانواده شهید مدافع سلامت شیروان

سه شنبه ٨ فروردین ١٤٠٢ ساعت ١٢:٣١ ب.ظ   ( بازدید : 74 نفر )


مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه در معیت دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با همراهی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و جمعی دیگر از مدیران، با خانواده شهید علی رستمی از شهدای مدافع سلامت استان دیدار و با اهدای لوح از آنان تجلیل کرد.

این دیدار بعدازظهر روز دوشنبه 7 فروردین‌ماه 1402 و در جریان سفر دکتر حسن براتی‌زاده معاون توسعه مدیریت دانشگاه با همراهی تقی کمالی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، دکتر محمدرضا حیدری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان انجام شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار ضمن تبریک سال نو و نیز ایام پُر فیض ماه مبارک رمضان، با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهید رستمی، گرامی داشته و با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان شد.

گفتنی است، شهید علی رستمی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دارای ۲۷ سال سابقه خدمت در دانشگاه علوم پزشکی و در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و هاشمی بود همچنین ایشان مدت‌ها به عنوان تکنسین فوریت های پزشکی در پایگاه‌های امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ شهر شیروان مشغول به خدمت‌رسانی به همشهریان و هموطنان خود بود که در یک مجاهدت دیگر در جبهه سلامت و برای مقابله با بیماری کرونا در راه خدمت به میهن به درجه شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

 


منبع : مدیریت امور فنی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
معرفی سامانه CMMS (۲۹۵۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...