بازدید میدانی و سرزده از چند پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در بجنورد

یكشنبه ١٣ فروردین ١٤٠٢ ساعت ٠:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 87 نفر )


دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان در سلسله بازدیدهای سرزده خود که پیش از این از چند شهرستان استان صورت گرفته بود، اینبار از چند پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی این دانشگاه در بجنورد انجام شد.

در این بازدیدها که مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه نیز حضور داشت، دکتر براتی زاده به صورت میدانی، در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه های مختلف حوزه بهداشت و درمان مرکز استان قرار گرفت.

گفتنی است، مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه در حضور پیمانکاران پروژه های مورد بازدید دکتر براتی زاده، گزارشی از اقدامات انجام شده جهت تسریع در تکمیل این پروژه ها ارائه داد.

مرکز بهداشت و پایگاه محمد علی پهلوان به ترتیب با پیشرفت ۳۵ و ۴۰ درصد، پایگاه حاج بیگلر با پیشرفت ۷۰ درصد، پایگاه شهرک امام خمینی (ره) با پیشرفت ۷۰ درصد، بخش ام آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام حسن (ع) با پیشرفت ۷۰ درصد، آموزشگاه بهورزی با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد، مرکز روستایی بدرانلو با پیشرفت ۵ درصد، پایگاه الله وردی خان با پیشرفت ۸۵ درصد از جمله پروژه های بازدید شده توسط دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در دوازدهمین روز از فصل بهار بود.

 

 


منبع : مدیریت امور فنی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
معرفی سامانه CMMS (۲۹۵۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...