کار جهادی همچنان ادامه دارد/ آخرین وضعیت 2 پروژه مهم در بجنورد

سه شنبه ١٥ فروردین ١٤٠٢ ساعت ١٥:٤٧ ب.ظ   ( بازدید : 57 نفر )


در ادامه بازدیدهای دکتر شاهین فر سرپرست دانشگاه، دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و همچنین مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه از پروژه های مختلف در حال اجرا در شهرستان های مختلف استان، اینبار مهندسان و کارشناسان دفتر فنی دانشگاه، به مانند قبل، با حضور در بیمارستان امام حسن (ع)، به صورت میدانی آخرین وضعیت 2 پروژه در حال اجرا در این بیمارستان از جمله بخش ام آر آی و بخش سی تی اسکن را بررسی کردند.

آغاز عملیات اجرایی این دو پروژه مهم و ضروری برای مرکز استان اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و به صورت جهادی کارها ادامه یافت و حتی در ایام تعطیلات نوروز نیز کار تعطیل نشد و هم اکنون این دو پروژه با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصدی همراه است.
طبق نظر کارشناسان فنی، با تلاش های انجام شده و همت مضاعف پیمانکاران، می توان امیدوار بود که طی همین ماه احداث بنای هر دو بخش ام آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام حسن (ع) تکمیل و آماده نصب تجهیزات پزشکی باشد.
در این بازدید مهندس رحیمی کارشناس عمران، مهندس ابراهیم زاده کارشناس برق و مهندس سخاوتمند کارشناس مکانیک دانشگاه حضور داشتند و ضمن بررسی اقدامات انجام شده، دستور کارهای لازم جهت تسریع در انجام پروژه و البته در نهایت کیفیت را به پیمانکاران مربوطه صادر کردند.

 


منبع : مدیریت امور فنی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
معرفی سامانه CMMS (۲۹۵۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...