پرسشنامه سنجش رضایتمندی مراجعان دانشگاه

شهرستان
نام محل مورد مراجعه
نام واحد مورد مراجعه
نوع واحد مورد مراجعه
2- هنگام ورود تا چه حد آشنایی لازم در زمینه ارائه خدمات مورد نیاز خود را داشتید؟
3- در این واحد اطلاعات مربوط به گردش کار از چه طریقی بدست آوردید؟
4- اطلاع‌رسانی در مورد هر یک از عوامل زیر را در این واحد چگونه ارزیابی می‌کنید؟
4-1- آدرس محل مورد مراجعه برای دریافت خدمات (امتیاز از نظر شما)
4-1- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
4-2- نام افراد ارائه دهنده خدمات (امتیاز از نظر شما)
4-2- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
4-3- زمان مورد مراجعه (امتیاز از نظر شما)
4-3- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
4-4- مدارک و فرم‌های لازم (امتیاز از نظر شما)
4-4- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
4-5- مدت‌زمان انجام کار (امتیاز از نظر شما)
4-5- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
4-6- مراحل انجام کار (امتیاز از نظر شما)
4-6- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
سنجش اعتماد مراجعان
5- به نظر شما کارکنان واحد مورد مراجعه شما خصوصیات زیرا را تا چه حد دارا می باشند؟
5-1- مهارت و تخصص لازم (امتیاز)
5-1- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
5-2- مسئولیت‌پذیری (امتیاز از نظر شما)
5-2- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
5-3- رعایت قانون و عدالت (امتیاز از نظر شما)
5-3- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
5-4- نظم و انضباط کاری (امتیاز)
5-4- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
5-5- پاسخ‌ها و اطلاعاتی که کارکنان این واحد به شما دادند (صحیح و قابل اعتماد است)(امتیاز از نظر شما)
5-5- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
5-6- اگر مشکلی در این واحد برای شما پیش آید یا شکایتی را مطرح کنید تا چه حد به رفع مشکل یا رسیدگی به شکایت خود در این واحد اعتماد دارید؟ (امتیاز از نظر شما)
5-6- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
نحوه رفتار و پاسخگویی با ارباب‌رجوع
8- آیا متصدیان انجام خدمت (افرادی که باید کار شما را انجام دهند) در محل کار خود حضور داشتند؟
9- در صورت منفی بودن جواب، آیا فرد دیگری جهت پاسخگویی و انجام کار شما حضور داشت؟
خصوصیات فرد ارائه دهنده خدمت:
10-1- رعایت ادب، احترام و نزاکت در برخورد با ارباب‌رجوع (امتیاز از نظر شما)
10-1- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
10-2- سرعت در انجام کار (امتیاز)
10-2-اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
10-3- دقت در انجام کار (امتیاز)
10-3-اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
10-4- تمایل مثبت در ارائه خدمت به ارباب‌رجوع (امتیاز از نظر شما)
10-4- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
فضا و تجهیزات محیطی
11- موارد زیر را در این واحد چگونه ارزیابی می‌کنید؟
11-1- پاکيزگي و نظافت فضاي اداري (امتیاز)
11-1- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
11-2- محل استقرار ارباب‌رجوع (امتیاز از نظر شما)
11-2- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
11-3- موقعیت استقرار واحدهای ارائه دهنده خدمت امتیاز از نظر شما)
11-3- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
11-4- امکانات لازم از قبيل دستگاه کپي ، آبسرد کن ، تلفن عمومي ... (امتیاز)
11-4- اهمیت سوال قبل در میزان رضایتمندی خود را مشخص کنید
12- به نظر شما تا چه حد در این محل استفاده از سفارش و توصیه جهت دریافت خدمات رواج دارد؟
12-1- آیا استفاده از توصیه در دریافت خدمات مورد نیاز شما مؤثر بوده است؟
12-2- در صورت مثبت بودن، آیا شما در این واحد جهت دریافت خدمت مورد نیاز خود به سفارش و توصیه متوسل شده‌اید؟
13- به نظر شما آیا پرداخت وجه بیش از تعرفه های مقرر در دستگاه های دولتی جهت دریافت خدمات رواج دارد؟
14- چندمین بار است که برای انجام این کار خاص به این واحد مراجعه می‌کنید؟
14-1- علت مراجعه مکرر را چه می‌دانید؟
15- آیا کاری را که امروز داشتید انجام شد؟
16- به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب‌رجوع تا چه حد اهمیت می‌دهد؟
17- در مجموع، چقدر از نتیجه مراجعه خود به این واحد راضی هستید؟
18- آیا به بهبود خدمات در آینده خوش‌بین هستید؟
19- آیا تاکنون از نحوه ارائه خدمات این محل شکایت داشته‌اید؟
19-1- در صورت مثبت بودن، آیا به شکایت شما رسیدگی شده و نتیجه‌ای از آن حاصل شده است؟
19-2 موضوع شکایت شما چه بوده است؟
مشخصات پاسخگو
جنس پاسخگو
سن
وضع سواد و آخرین مدرک تحصیلی
23- وضعیت شغلی پاسخگو:
تاریخ مصاحبه
نام و نام خانوادگی پرسشگر(کد پرسشگر)
- چنانچه در جهت افزایش رضایتمندی مراجعین محترم به این مرکز نظر و یا پیشنهادی دارید مرقوم فرمایید؟(حداکثر پنج مورد به ترتیب اولویت)
captcha image