• دوره غیر حضوری کسب و کار آنلاین

  • شما در دوره غیر حضوری ساخت کسب و کار آنلاین یاد خواهید گرفت که چگونه ایده های خود راعملی کنید و کسب و کار آنلاین خودتان را راه اندازی کنید.
بوسیله بازدید کننده تالار
٥ مهر ١٣٩٧، ١٣.٥٨ عصر
845 مورد
شما در دوره غیر حضوری ساخت کسب و کار آنلاین یاد خواهید گرفت که چگونه ایده های خود راعملی کنید و کسب و کار آنلاین خودتان را راه اندازی کنید.
در این دوره تمامی سرفصل های ایده پردازی، طراحی وب سایت، سئو ی سایت، باازریابی و ایمیل مارکتینگ به صورت تخصصی و کاملا ذقیق آموزش داده می شود. چه کسانی می توانند شرکت کنند ؟ تمامی کسانی که توانایی جستجو در گوگل را دارند و علاقه مند به کار با کامپیوتر هستند می توانند در این دوره شرکت کنند و کسب و کار آنلاین خودشان را راه اندازی کنند. چه کسانی نمی توانند شرکت کنند؟ کسانی که محصول و یا ایده ای ندارند و یا فکر می کنند این کار ساده است و به سرعت به نتیجه می رسند و یا به دنبال نتایج سریع و کوتاه مدت هستند و نه هدف دار و پایدار. برای موفقیت اصولی و درست در این کار به چند ماه تمرین مداوم(حداقل روزی ۱ تا ۲ ساعت ) و پشتکار خوب احتیاج دارید و اگر کسی می گوید که این کار ساده است، این حرف را باور نکنید. این آموزش در واقع چیست؟ آموزش پیاده سازی ایده ها و راه اندازی سایت برای کسب و کار و چگونگی رساندن آن به درآمد میلیونی در هر ماه است.