شرح وظایف جانشین مدیر پشتیبانی و خدمات رفاهی
1ـ بستر سازی و آماده نمودن امکانات مورد نیاز جهت برگزاری همایش ها، اعیاد و ... (با هماهنگی مدیر مافوق)
2ـ برنامه ریزی تامین فضا، تجهیزات، امکانات، وسایل اداری و رفاهی مورد نیاز مدیریت خدمات پشتیبانی(با هماهنگی مدیر مافوق)
3ـ مدیریت بر انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی دانشگاه جهت میهمانان (با هماهنگی مدیر مافوق)
4ـ نظارت بر اعتبارات و نحوه هزینه کرد اعتبار دریافتی حوزه مدیریت پشتیبانی در راستای اهداف دانشگاه و مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی (با هماهنگی مدیر مافوق)
5ـ مدیریت در جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان تحت سرپرستی(با هماهنگی مدیر مافوق)
6ـ پیش بینی احتیاجات ستاد دانشگاه شامل وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین برآورد هزینه آنها(با هماهنگی مدیر مافوق)
7ـ بررسی و نظارت بر نحوه نگهداری کالاها و اموال در انبار و رعایت سیستم محافظت و ایمنی انبارها(با هماهنگی مدیر مافوق)
8ـ شرکت در جلسات و کمیته های حوزه مدیریت پشتیبانی و تهیه و ارائه گزارش لازم به مقام مافوق(با هماهنگی مدیر مافوق)
9ـ شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و راهبردی آن با هماهنگی مقام مافوق (با هماهنگی مدیر مافوق)
10ـ بررسی و شناخت نارسایی ها و مشکلات حوزه مدیریت و اهتمام در جهت رفع آنها(با هماهنگی مدیر مافوق)
11ـ انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مافوق(با هماهنگی مدیر مافوق)