برگزاری جلسه کارگروه طب تسکینی

یكشنبه ٧ مهر ١٣٩٨ ساعت ١٣:٣٩ ب.ظ   ( بازدید : 599 نفر )


جلسه کارگروه طب تسکینی با حضور معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، روز چهارشنبه بیست و هفتم شهریورماه سال جاری جلسه کارگروه طب تسکینی در تالار اندیشه معاونت آموزشی با حضور معاون آموزش، دبیر مرکز مطالعات، دبیرخانه طرح تحول و نوآوری در آموزش، رئیس بیمارستان امام علی (ع)، مسئولین، اعضا و مدعوین کارگروه مذکور برگزار شد.
هدف این جلسه رای زنی و هم اندیشی در خصوص فراهم سازی زیرساخت های راه اندازی درمانگاه طب تسکینی بود. دکتر هادی محمد دوست مسئول کارگروه طب تسکینی در ابتدای جلسه از اهمیت راه اندازی این درمانگاه جهت کاهش هزینه های بیماران با بیماری و دردهای مزمن و صعب العلاج و همچنین کاهش مراجعات به بیمارستان ها و مراکز درمانی خبر داد و حرکت قدم به قدم را در این سمت و با حداقل امکانات مورد نیاز از قبیل حداقل یک اتاق جهت اسکان تیم، پزشک عمومی، مددکار و روانشناس با تجربه در ابتدای کار را لازم دانستند .
آقای دکتر اسماعیلی سرپرست بیمارستان امام علی(ع) نیز رای زنی و مشورت با معاونت ها و مراکز مرتبط در جهت جذب منابع انسانی و فیزیکی و سخت افزاری پیشنهاد نمودند.
آقای باور و خانم فیروزی دو تن از مدعوین پرستاران دوره دیده در زمینه طب تسکینی در کلان منطقه 9 آمایشی؛ بعد از اشاره به هدف و رسالت طب تسکینی درباره راهنما ها و حداقل های مورد نیاز در راه اندازی درمانگاه طب تسکینی صحبت نمودند .

در پایان جلسه در پیرو سخنان اعضای حاضر در جلسه آقای دکتر صفدری معاون آموزشی دانشگاه به مدعوین و مسئولین جلسه مذکور خواستار تهیه گزارش از اقدام کارگروه جهت مکاتبه با معاونت های غذا و دارو، درمان و بسیج جامعه پزشکی و همچنین نهادهای خیریه مردم نهاد شدند تا با همکاری و مشارکت ایشان بتوان حداقل های مورد نیاز را در ابتدای راه اندازی درمانگاه طب تسکینی را فراهم نمود.

 

 

 

 

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...