بازدید غیرحضوری ریاست مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت از مرکز مطالعات دانشگاه

یكشنبه ١٢ آبان ١٣٩٨ ساعت ٨:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 392 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز شنبه 11 آبان ماه ریاست مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بازدید غیرحضوری از مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه داشتند.

خانم طباطبایی چهر مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: به منظور تقویت ارتباط بین مرکز مطالعات و توسعه آموزش وزارت با مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه­ها/دانشکده­های علوم پزشکی کشور و نیز ارتباط بین مراکز مطالعات هر یک از کلان مناطق با هم، برنامه بازدید از کلان مناطق در طول سال تحصیلی 97-96 به مرحله اجرا درآمده بود. در راستای تداوم و تقویت ارتباط با مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه­ها/دانشکده­های علوم پزشکی کشور و از آنجا که به علت فعالیت­های متعدد پیش رو بازدیدهای حضوری از تک تک مراکز فراهم نبود، با اعلام آمادگی این مرکز، این بازدید غیرحضوری به صورت وبیناری انجام شد.

وی افزود: در این بازدید که معاون آموزشی دانشگاه، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، مسئولان واحدها و کارشناسان مرکز حضور داشتند، دکتر صفدری توضیحاتی را در خصوص اهم فعالیت‌های مرکز مطالعات دانشگاه بیان نمود و در ادامه مدیر مرکز مطالعات دانشگاه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های واحدها و کمیته‌های مختلف مرکز ارائه نمود.

دکتر میرزازاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه همکاران مرکز و ابراز رضایت از فعالیت مرکز مطالعات دانشگاه، رهنمودهایی را در خصوص هر یک از واحدها بیان نمود و به پرسش‌های مطرح شده پاسخ گفت.

 


منبع : مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...