به گزارش روابط عمومی امور هیات علمی دانشگاه، امکان رزرو مهمانسراهای دانشگاه‌ها به‌صورت آنلاین جهت استفاده همکاران علوم پزشکی فراهم شده است.

در سامانه رزرو میهمانسراهای دانشگاه های علوم پزشکی به آدرس mihmansara.behdasht.gov.ir  در فاز اول، تعداد ۹ مهمانسرا از دانشگاه علوم پزشکی که شامل اقامتگاه‌های دانشگاه های شیراز، شهرکرد، رامسر، دزفول، شیراز، کرمان، مازندران و زنجان می باشد، در سامانه به‌صورت کامل قابل بهره‌برداری بوده و به‌تدریج با مشارکت سایر دانشگاه‌ها، سایر مهمانسراها و خدمات اقامتی بخش‌های خصوصی کشور مانند هتل‌ها و مراکز بومگردی نیز در دسترس خواهند بود.

این سامانه در مرحله اول به سامانه کشوری اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کلیه دانشگاه‌ها و سازمان‌های تابعه متصل و همکاران محترم می‌توانند صرفاً با وارد نمودن شماره ملی مراحل ثبتنام خود را تکمیل نموده و پس از دریافت کد تایید تلفن همراه خود، به‌راحتی وارد سامانه شده و از خدمات آن بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی به‌زودی شاهد اتصال آن به سامانه کارکنان شرکتی نیز خواهیم بود. این سامانه علاوه بر اینکه به‌عنوان یک خدمت رفاهی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه سفر در میان همکاران محترم و خانواده عزیزشان و نشاط و شادابی آنان گردد، درزمینهٔ توسعه خدمات گردشگری در کشور نیز بسیار مؤثر خواهد بود.

 


از مجموع 1112 رأی

فاقد نظر