به اطلاع همکاران محترم هیات علمی می رساند:

در راستای ارائه تسهیلات رفاهی سفر به اعضای محترم هیات علمی و با عنایت به فراهم آمدن زمینه سفر به اطلاع می رساند امکان بهره مندی از مجتمع تفریحی خزر آباد ساری به صورت محدود برای اعضای محترم هیات علمی دانشگاه ها فراهم گردیده است، لذا متقاضیان می توانند از 15 دی 1401 به بعد بر اساس سهمیه های اختصاص یافته نسبت به ثبت نام و واریز هزینه با هماهنگی مسئول محترم امور رفاهی هیات علمی سرکار خانم علیزاده (شماره تماس 1241-3151-058) اقدام نمایند به دلیل محدودیت ظرفیت اولویت با افرادی است که سریعتر اقدام نمایند.

  1. هر سهمیه معادل 5 نفر بالای دو سال می باشد.
  2. حضور شخص هیات علمی (قراردادی- پیمانی- رسمی- طرحی) در سفر الزامی است.
  3. همراه داشتن شناسنامه هیات علمی و تمامی همراهان الزامی می باشد.
  4. مجتمع از ساعت 12 روز شروع لغایت ساعت 9 صبح روز پایان هر دوره، آماده پذیرایی می باشد.
  5. همکاران معرفی شده می بایست مبالغ مورد نظر را به شماره 5041721026861634 به نام صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت واریز نمایند.
  6. در راستای رفاه همکاران محترم جهت برنامه ریزی سفر، حداکثر 15 روز قبل از شروع سفر مهلت دارند تا فیش مربوطه (واریز باید به صورت الکترونیکی و یا مراجعه به بانک) باشد. واریز از طریق انتقال وجه در دستگاه های عابر بانک مورد قبول می باشد.

هزینه استفاده از ویلا به همراه سه وعده غذا در شبانه روز طبق جدول زیر می باشد (استفاده از ویلا برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از غذا رایگان می باشد).

 

 

آدرس: مجتمع ساری- میدان خزر- کیلومتر 35 به سمت دریا- روستای طوقدار- جاده پلاژهای دولتی- بین پلاژ نیروی انتظامی و ارتش- مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت

 

خزر اباد.pdf

VIP.pdf


از مجموع 147 رأی

فاقد نظر