گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۶۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۳۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۷۹۰۶۳ مورد

راهیابی تیم فوتسال به فینال جام رمضان

دوشنبه ٢٠ فروردین ١٤٠٣ ساعت ٨:٥٦ ق.ظ   ( بازدید : 22 نفر )


راهیابی مقتدرانه تیم فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان به فینال جام رمضان

 

 

 

 

 

 

 

 

براساس خبر واصله از آقای میلاد یزدانی "مسئول ورزش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی"، تیم فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان به فینال جام رمضان راه یافت.

 

تیم فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان در دیدار نیمه نهایی مسابقات جام رمضان امسال با شکست تیم نیروی انتظامی، مقتدرانه به فینال مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه ادارات، دستگاه ها و کارخانجات راه یافت.

به گفته مسئول ورزش کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان، این دوره از رقابت ها با حضور 12 تیم از سراسر خراسان شمالی از نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته به میزبانی سالن کارگران آغاز شد و طی روزهای آینده نیز مسابقات رده بندی و فینال در همین سالن برگزار خواهد شد.

میلاد یزدانی با اشاره به کسب عناوین مختلف قهرمانی توسط تیم فوتسال کارکنان دانشگاه در سطح استان و کشور، ابراز کرد: قرار است فینال این دوره از رقابت ها با حضور تیم دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شود.

گفتنی است که در دانشگاه علوم پزشکی استان تیم های کارکنان در چند رشته ورزشی فعال است و کارکنان این دانشگاه در مسابقات مختلف تیمی و انفرادی حائز مقام های برتر شده اند.

 


منبع : مدیریت خدمات پشتیبانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو
حسابدار (۳۴۴۷ بازدید)
امین اموال (۱۷۵۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...