-

مجمع خیرین سلامت

خیرین سلامت 24 قطعه زمین برای احداث مراکز درمانی در شیروان اهدا کردند

شنبه ٤ شهریور ١٣٩١ ساعت ١٥:٨ ب.ظ   ( بازدید : 2154 نفر )


خیرین سلامت 24 قطعه زمین برای احداث مراکز درمانی در شیروان اهدا کردند
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی گفت: خیرین سلامت این مجمع 24 قطعه زمین را برای احداث مراکز درمانی در شهرستان شیروان اهدا کرده‌اند.

 

علیرضا صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مجمع خیرین سلامت استان بر اساس اهداف کلی تشکیل مجمع خیرین سلامت، فعالیت‌هایی چون اهدا زمین برای ساخت مراکز درمانی در سطح استان، ایجاد بخش‌های تخصصی و خرید تجهیزات مورد نیاز در مراکز درمانی استان، ایجاد و تجهیز مراکز درمانی، بهره گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین در گسترش امور سلامت جامعه با ایجاد فرهنگ پیشگیری مقدم بر درمان و ... را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت‌های اعضای این مجمع در شهرستان شیروان اظهار داشت: تاکنون خیرین سلامت این مجمع 24 قطعه زمین را برای احداث مراکز درمانی در شهرستان شیروان اهدا کرده‌اند.

صفاری ارزش ریالی کل زمین‌های اهدایی خیرین سلامت در شهرستان شیروان را 3 میلیارد و 780 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از املاک اهدایی یک باب ساختمان و 4 باب مغازه به صورت سرقفلی برای احداث پایگاه شماره 2 شهری شیروان و 23 مورد نیز اهدای زمین در مناطق مختلف شهرستان انجام شده است.

وی ارزش یک قطعه ملک اهدا شده شامل یک باب ساختمان و 4 باب مغازه مذکور را در مجموع 2 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این ملک توسط وارثین مرحوح عسگری پرخیال و به منظور احداث پایگاه شماره 2 شهری شیروان اهدا شده است.

این مسئول عنوان کرد: تعداد 23 قطعه زمین اهدایی دیگر نیز در مناطق مختلف شهرستان به منظور احداث مراکز درمانی توسط خیرین اهدا شده که ارزش ریالی آن‌ها نیز در مجموع یک میلیارد و 780 میلیون ریال برآورد شده است.

علیرضا صفاری در ادامه اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی از سال 89 به منظور فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین سلامت استان و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها، مشارکت‌های مردمی و هدایت کمک‌ها به اولویت‌های حوزه سلامت، تشکیل شده است.


منبع : چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.


جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...