سه شنبه ٢٠ تير ١٣٩٦ -



برگزاری اولین جلسه ستاد راهبری امور درآمد ، تامین مالی و سرمایه گذاری

سه شنبه ٢٦ دی ١٣٩٦ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 319 نفر )


برگزاری اولین جلسه ستاد راهبری امور درآمد ، تامین مالی و سرمایه گذاری

اولین جلسه ستاد راهبری امور درآمد ، تامین مالی و سرمایه گذاری در سال 96  با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع ، معاون بهداشتی ، معاون درمان ، معاون غذا و دارو ، مدیر بودجه و مدیر امور مالی و کارشناسان دبیرخانه ستاد در روز سه شنبه مورخ 26/10/96 در محل معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تشکیل گردید .

در ابتدا آقای دکتر عباسی اصلاح نظام مالي و تقويت رقابت پذيري اقتصادي و افزايش بهره وري و خلق ثروت را از اهداف تدوين دستورالعمل ستاد راهبري امور درآمد، تامين مالي و سرمايه گذاري دانشگاه/ دانشكده هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني عنوان كرد و افزود: اين دستورالعمل با همكاري كليه معاونين توسعه مديريت و منابع دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور و برگزاري جلسات متعدد و بررسي كارشناسي در ستاد وزارتخانه و كارگروه كشوري امور درآمد، تامين مالي و سرمايه گذاري تدوين شده است.

هدف از برگزاری این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی بین کلیه معاونتهای تابعه دانشگاه در راستای اجرائی نمودن دستورالعمل ستاد راهبری امور درآمد،تامین مالی و سرمایه گذاری بوده است .

در این جلسه مسائل کلی قابل طرح در این جلسه توسط اعضا مطرح و هر یک از معاونین متولی برگزاری جلسات تعیین گردیدند و مصوب گردید اولویت های مهم در حوزه مسائل مالی در هر معاونت ظرف مدت یک هفته به دبیرخانه ستاد ارسال تا در جلسه بعدی مطرح و تصمیم گیری گردد . و جلسات بعدي بصورت منظم و هر دو هفته یکبار در روزهاس شنبه با حضور اعضای اصلی تشكيل شود

در ادامه اعضای حاضر در جلسه در خصوص بررسی  و شناسایی پتانسیل های موجود به منظور افزایش کسب درآمد،افزایش بهره وری در حوزه منابع مالی، سازو کارهای انگیزشی فردی و سازمانی ، راهکارهای کاهش هزینه ها و کسورات نظرات و پیشنهادات خود را ارائه داده و بحث و تبادل نظر نمودند.


منبع : بودجه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
اخبار (۲۹۱۳ بازدید)
بودجه ریزی عملیاتی (۱۴۸۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...