-

به سایت معاونت اجتماعی خوش آمدید



گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۴ مورد

معاون اجتماعی دانشگاه : از تشکیل انجمن بیماران تالاسمی حمایت می کنیم

سه شنبه ١٨ اردیبهشت ١٣٩٧ ساعت ١٦:٢٩ ب.ظ   ( بازدید : 239 نفر )


معاون اجتماعی دانشگاه در مراسم روز جهانی تالاسمی که در بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد گفت : انجام مشاوره های دقیق قبل از ازدواج می تواند از تولد افراد با بیماری های مختلفی نظیر تالاسمی پیشگیری کرد.

دکتر «محسن شهریاری» با تاکید بر این که خود بیماران تالاسمی باید پیگیر مشکلات خود و تشکیل انجمن باشند، افزود : با تشکیل انجمن ، این تشکل بسیاری از مسایل و خواسته های بیماران را پیگیری و دانشگاه نیز برای تشکیل این انجمن حمایت های لازم را انجام خواهد داد .

وی خاطرنشان کرد : پیگیری، ثبت، اختصاص مکان مناسب ، حضور متخصصین، واحد مشاوره و ... موارد حمایتی است که می تواند از سوی دانشگاه برای بیماران تالاسمی انجام پذیرد .

وی با اشاره به وجود مشکلات و معضلات مختلف در سطح جامعه افزود : دولت راه درمان را تسهیل کرده است و پزشکان و پرستاران و مددکاران برای سلامت بیماران بسیار تلاش می کنند اما تحقق نتیجه مطلوب ، پیگیری خود بیمار را می طلبد.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) نیز در این آیین گفت : بیماری های مزمن تاثیر زیادی بر زندگی بیماران می گذارد و امنیت، راحتی و آرامش بیماران با شدت و نوع بیماری در رابطه مستقیم قرار دارد .

وی با اشاره به مشکلات بوجود آمده بیماران در اثر انتقال خدمات به بیمارستان امام حسن (ع) یادآورشد: خوشبختانه طی یکی دو ماه اخیر خدمات به نحو مطلوبی ارائه می شود.

وی عنوان کرد : به رقم اینکه با مشکلات زیادی مواجه هستیم ، اما خرید پمپ های استرال بیماران تالاسمی جزو اولویت های ماست.


منبع : دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
آدرس (۲۴۰۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...