-

به سایت معاونت اجتماعی خوش آمدید



گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۴ مورد

آموزش های همگانی زمینه ساز عدم شیوع تالاسمی

سه شنبه ٢٥ اردیبهشت ١٣٩٧ ساعت ١١:١٦ ق.ظ   ( بازدید : 404 نفر )


معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت : برای جلوگیری از شیوع تالاسمی باید زمینه آموزش های همگانی و فراگیر در خصوص این بیماری در سطح جامعه افزایش یابد.

دکتر محسن شهریاری در جلسه مشترک با مدیر عامل انجمن تالاسمی خراسان شمالی افزود: آگاه سازی و نشان دادن آثار این بیماری به اقشار مختلف می تواند زمینه ساز رویارویی منطقی و اگاهانه مردم با این بیماری باشد .

شهریاری با اشاره به فعالیت های موثر انجام پذیرفته کنترلی و درمانی از سوی دانشگاه در خصوص این بیماری خاطرنشان کرد: آموزش های موثر همواره می تواند سطح سواد سلامت افراد جامعه را بالا نگاه داشته و از اثرات روانی بیماری در بین خانواده ها بکاهد .

وی با شاره به نقش موثر سازمان های مردم نهاد و انجمن ها تصریح کرد: این نهاد های مدنی به علت نوع ساختاری که دارند می توانند بازوهای اجرایی مناسبی برای دیگر نهاد ها باشند .

وی با اعلام حمایت از فعالیت های انجمن تالاسمی افزود: در اختیار گذاشتن رایگان فضای آموزشی ، اتاق جلسات ، امکانات آموزشی و ... جهت آموزش بیماران و خانواده های آنان کمک های این معاونت به این انجمن خواهد بود .

شهریاری تاکید کرد: نماینده این انجمن در این جلسه متعهد شد که سریعا نسبت به تشکیل هیات مدیره و هیات امنا این انجمن اقدام کند.


منبع : دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
آدرس (۲۴۰۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...