-

به سایت معاونت اجتماعی خوش آمدید



گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۵ مورد

برگزاري نشست هيئت امناي مجمع خيرين سلامت استان

دوشنبه ١٥ مرداد ١٣٩٧ ساعت ٧:١١ ق.ظ   ( بازدید : 368 نفر )


نشست هيئت امناي مجمع خيرين سلامت با حضور معاون امور استان هاي مجمع خيرين سلامت كشور و مسئولان استاني در تالار لاله بجنورد برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وب دا، مدير عامل مجمع خيرين سلامت استان و مشاور رئيس دانشگاه در امور خيرين در اين مراسم به بخشي از روند برنامه ريزي و اجراي پروژه هاي مجمع خيرين سلامت استان به منظور حمایت از حوزه سلامت اشاره كرد و گفت: مجمع خيرين سلامت از سال ٩١ فعاليت خود را آغاز كرد و تاسال ٩٥، ٧ پروژه به مرحله اجرا رسيد،سال ٩٦ ،٢٣  پروژه را به اتمام رساند و در سال جاری٢٠ پروژه را در دست اقدام دارد.

" عليرضا صفاري " افزود: مركز جامع سلامت شهري بوعلي و 6 پايگاه سلامت شهري ١٧ شهريور، ملكش، شهرک امام خميني ره، كلاته محمد علي پهلوان ، سعدی و شماره 2 در مرکز استان از پروژه هاي در دست احداث در قالب تفاهم نامه بين دانشگاه با مجمع خيرين سلامت استان در سال جاري است.

وي تصريح كرد: اين تفاهم نامه به منظور توسعه مشاركت خيرين سلامت، هدفمند كردن فعاليت ها و استفاده از ظرفيت آن ها در جهت پيشبرد اهداف حوزه سلامت در همه سطوح بهداشت، درمان، توانبخشي ، آموزش ، پژوهش و دانشجويي منعقد شده است و پیگیری می گردد.

رئيس سازمان نظام پزشكي و عضو هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان ضمن تقدير از افرادي كه در مجمع بطور خالصانه گام برمی دارند، گفت: نگاه خيرانديشانه خيرين سلامت در طول تاريخ و فرهنگ هاي مختلف بشري زبانزد بوده است.

دكتر" انصاري مود"  با بيان اين كه سمن ها ويژگي هايي دارند كه برخاسته از خود مردم است ، عنوان كرد: همه بايد موظف و مقيد به رعايت قانون باشيم زيرا قانون چارچوبي است كه ما را همسو و هم گام مي كند و از خطاهاي احتمالي می رهاند.

مدير كل امور اجتماعي، فرهنگي و سازمان هاي مردم نهاد استانداري خراسان شمالی نيز در اين مراسم عنوان كرد: خيرين افرادي با نگاه ويژه هستند و به دنبال جایگاه و مقام نيستند .

"فريبا باقري باغان" افزود: حضور خيران الگوي خير و بركت است و  باعث امنيت و آرامش افراد جامعه مي شود  و تنها مباحث مادي در بحث خيرين مطرح نيست و بعد معنوی اقدامات انسان دوستانه همواره قوی تر است.

بر پایه این گزارش در پایان این نشست ، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان مجمع خیرین سلامت استان خراسان شمالی برگزار شد.


منبع : دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
آدرس (۲۴۰۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...