-

به سایت معاونت اجتماعی خوش آمدید



گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱ مورد

نخستین جلسه تشکیل شورای پیام رسان سلامت برگزار شد

سه شنبه ٢٤ مهر ١٣٩٧ ساعت ٩:٥ ق.ظ   ( بازدید : 341 نفر )


نخستین جلسه تشکیل شورای پیام رسان سلامت در معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

معاون اجتماعی دانشگاه در این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل این شورا گفت: وظیفه مهم این شورا، ایجاد حساسیت در سازمان ها نسبت به حفظ سلامت کارکنان خود، سلامت محیط زیست پیرامون و سلامت مصرف کنندگان خدمات و محصولاتشان بوده و پاسخگویی اجتماعی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

دکتر محسن شهریاری افزود: ارتقای فرهنگ و سواد سلامت مردم در کنار وضعیت معیشتی، اقتصاد، اشتغال و ... از ارکان مهم سلامت است که ریشه در اجتماع دارد و فرهنگ مردم با تغییر نگرش و افکار آنان در زمینه سلامت قابل تغییر است .

وی با بيان اينکه سلامت يک امر فرا بخشي است اظهار داشت: نظام نامه مديريت همه جانبه سلامت از سال ۹۲ مطرح و در همين راستا تشکیل کميته هاي تخصصي شامل کميته پيام گزاران سلامت، کميته ديده بان سلامت، خانه مشارکت مردم در سلامت ،‌ انديشگاه سلامت پیش بینی شده است .

در این جلسه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه اظهار داشت: بمنظور ساختار و نظامند کردن و سرعت بخشيدن به امر اطلاع رساني، كميته پيام رسان سلامت تشكيل می شود.

مهندس پیمان فیضی هدف از تشکیل این شورا را ساماندهی اطلاع رسانی مستمر، آموزش و ارتقای سواد سلامت مردم استان، اطلاع رسانی از به موقع و موثق و انعکاس عملکرد سلامت محوری دستگاه ها دانست.

وی افزود: فضای مجازي ظرفیت بسیار مناسبی برای سرعت بخشي ، اطلاع رساني و کاهش هزينه هاي سازماني است که می تواند نقش بسیار مهمی در این شورا ایفا کند.

 


منبع : دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
آدرس (۲۴۰۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...