برگزاری جلسه آموزشی حقوق شهروندی ویژه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مانه و سملقان

یكشنبه ٢٥ آذر ١٣٩٧ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 276 نفر )


شاهد آن هستیم که مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر به سر کردگی آمریکا ،حقوق انسان‌ها را در نقاط مختلف دنیا پایمال می کنند

به گزارش وب دا، دکتر فریمان ابراهیم زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، در جلسه آموزش حقوق شهروندی در شهرستان مانه و سملقان ضمن گرامیداشت روز حقوق بشر اظهار داشت: شاهد آن هستیم که مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر به سر کردگی آمریکا ،حقوق انسان‌ها را در نقاط مختلف دنیا پایمال می کنند و نمود عینی آن ترور شهدای گرانقدری توسط جیره خواران و عوامل سرسپرده در کشور است.

وی با اشاره به مصادیقی دیگر و بیان این که آشکارا در تمام نقاط دنیا پایمال شدن حقوق انسان ها توسط امپریالیسم جهانی صورت می پذیرد ، گفت: بسیار مضحکانه است که رئیس جمهور آمریکا ادعای حمایت از حقوق بشر داشته باشد و متاسفانه با پروژه هایی همچون ایران هراسی تلاش می نماید نظام مردمی و دینی را براندازی نمایند .

وی افزود : دشمنان ما باید بدانند که مردم ایران همواره در شرایط گوناگون با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و کمک به اجرای برنامه های دولت در جهت آرمان‌های شهدای عزیز تلاش و کوشش مضاعف خواهند داشت و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حول و قوه الهی با عزت و شکوه فراوان جشن خواهیم گرفت .

وی با اشاره به عبارت پر نغز و زیبا در قرآن کریم «کرمنا بنی آدم » یعنی کرامت دادن به فرزندان آدم که  نشان از توجه خاص دین مبین اسلام به حقوق شهروندی دارد، عنوان نمود: در قانون اساسی ایران نیز این مهم مورد توجه خاصی قرار گرفته است به گونه ای که‌ شانزده اصل قانون اساسی اشاره به حقوقی دارد که بدون هیچ گونه قید و شرطی حق همه افراد جامعه است.
در ادامه ضمن تشریح منشور حقوق شهروندی و برخی نکات کلیدی از شرکت کنندگان درخواست گردید با تلاش و کوشش مضاعف همگی تلاش نماییم که تکریم مردم و حقوق آنان مورد توجه جدی قرار گیرد.در پایان شرکت کنندگان به طرح مسایل و مشکلات و سوالات پرداختند.


منبع : کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
من انقلابی ام (۲۹۴۳ بازدید)
من انقلابی ام (۲۰۸۳ بازدید)
فضاسازی محیطی (۱۹۶۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...