-

به سایت معاونت اجتماعی خوش آمدید



گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۰ مورد

بازدید جانشین معاونت اجتماعی دانشگاه از بیمارستان آیت الله هاشمی شیروان

یكشنبه ١٨ فروردین ١٣٩٨ ساعت ١٠:٤٧ ق.ظ   ( بازدید : 456 نفر )


جانشین معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه تنی چند از کارشناسان، از بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان و مرکز بهداشت فاروج بازدید کردند.

به گزارش وب دا دکتر حمید توکلی قوچانی در جریان بازدید از بیمارستان آیت الله هاشمی شیروان، از نزدیک با بیماران و خانواده های آن ها دیدار و از بخش های مختلف ایستگاه پرستاری، بخش پذیرش، ارتوپدی، تجهیزات اتاق CPR، ICU  و اورژانس بازدید کرد.

طبق گزارش اعلام شده از سوی مدیر این بیمارستان، بیماران آسیب دیده پس از سیل در بیمارستان پذیرش نشده و از ابتدای سال 98، تصادفی منجر به فوت در بیمارستان گزارش نشده است.  

در بازدید از مرکز بهداشت فاروج نیز این مرکز به عنوان تنها مرکز جامع سلامت شهری عنوان شد که با دو پزشک عمومی مشغول به پذیرش و ویزیت بیماران، ارائه خدمات آزمایشگاهی، واکسیناسیون اطفال و غیره است.

بنا به گفته معاونت مرکز بهداشت فاروج، پس از وقوع سیل بیماری واگیری در شهرستان فاروج وجود نداشته است.

وی موارد محدود از بیماری تب مالت در این شهرستان را تنها بیماری اعلام کرد که با درمان به موقع برای بیماران بهبود حاصل شده است.

وی یادآور شد: از سال گذشته تا کنون مرگ مادر باردار در فاروج ثبت نشده و وضعیت بهداشت محیط شهرستان با بازرسی کارشناسان در حد مطلوب ارزیابی می شود.

 


منبع : دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
آدرس (۲۴۰۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...