گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۵۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۳۸۰۶ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٦/٣٠ - ۲۳۲ مورد

تاکید بر جایگاه و اهمیت نماز در کمیته امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی

سه شنبه ٥ آذر ١٣٩٨ ساعت ٨:٦ ق.ظ   ( بازدید : 312 نفر )


مدیر امور حقوقی و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به جایگاه و اهمیت برگزاری نماز اول وقت، گفت: در این زمینه برنامه های متعددی به منظور تشویق همکاران به حضور و شرکت به موقع در نماز جماعت در سطح بیمارستان و معاونت ها اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، حجت الاسلام علی اصغر قدیمی در کمیته امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه، اظهار کرد: سه مصوبه پیشنهاد رعایت پوشش حرفه ای، رعایت برخورد مناسب با ارباب رجوع به ویژه در حوزه معاونت درمان و برگزار نکردن جلسات در ساعت نماز از مصوباتی است که توسط این کمیته پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه مومنان باید نسبت به سرنوشت یکدیگر علاقمند باشند، خاطرنشان کرد: رهروی کارهای خوب در جامعه باشیم و در راه اصلاح رفتارهای منفی گام برداریم.

حجت الاسلام قدیمی با بیان اینکه شورای امر به معروف 10 بند دارد، پوشش اسلامی همکاران خانم و آقا، تقدیر از کارکنان فعال و وظیفه شناس، رفتار مناسب و احترام متقابل همکاران، مشارکت فعال در نماز، افزایش بهره وری اصلاح الگوی مصرف و برگزاری کلاس های آموزشی مانند تفسیر سوره های نور و لقمان را از جمله این بندها ذکر کرد.

برپایه این گزارش، این کمیته با حضور دکتر اکبر صولتی مدیر فرهنگی دانشگاه و نمایندگان حوزه روابط عمومی و امور بین الملل و دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.


منبع : دبیرخانه امربه معروف و نهی از منکر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
واجب فراموش شده (۷۹۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...