گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۹۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۲۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۰۲۶۶۵ مورد

تجهیز 5 دستگاه امبولانس اعزام جاده ای

یكشنبه ١٣ آذر ١٤٠١ ساعت ٢:٥٦ ق.ظ   ( بازدید : 87 نفر )


5 دستگاه امبولانس اعزام جاده ای تجهیز شد.

سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه خبر داد:

آمبولانس های اعزام جاده ای برای استان تجهیز شد.

 

 

 

 

سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تجهیز 5 دستگاه امبولانس اعزام جاده ای خبر داد که قرار است با مستقر شدن در بیمارستان ها، در صورت نیاز خدمات اعزامی برای بیماران را انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، غلامی در تشریح این خبر ابراز کرد:

 این آمبولانس ها هر یکی با اعتبار 10 میلیارد ریالی از محل اعتبارات داخلی دانشگاه و در مجموع 50 میلیارد ریال تجهیز شده است تا بتوانند خدمات اعزامی بیماران را انجام دهند. وی با تشکر از رئیس دانشگاه و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی این دانشگاه در خصوص تسریع در تجهیز این آمبولانس ها، ابراز امیدواری کرد که این آمبولانس ها بتوانند خدمات اعزامی خوبی برای بیماران انجام دهند و گامی موثر برای ارائه خدمات هرچه بیشتر بهداشتی و درمانی باشد.

به گفته وی این آمبولانس ها مجهز به تجهیزاتی از جمله دستگاه اینورتر 220 ولت، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه ونتیلاتور، دستگاه دیسی شوک و سیستم مانیتورینگ هستند.

گفتنی است؛ غلامی سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه در معیت دکتر صدوقی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی، از یکی از آمبولانس های تجهیز شده بازدید کرد.

 


منبع : مدیریت خدمات پشتیبانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو
حسابدار (۴۱۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...