گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۹۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۳۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۰۲۶۶۸ مورد

معارفه سرپرست جدید مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه برگزار شد.

دوشنبه ٧ فروردین ١٤٠٢ ساعت ٣:٢٣ ق.ظ   ( بازدید : 138 نفر )


طی نشستی با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، معارفه مهندس محمد سیف‌زاده سرپرست جدید مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش وب‌دا، روز یکشنبه 6 فروردین‌ماه 1402، در نشستی با حضور دکتر حسن براتی‌زاده و مدیران ستادی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، مهندس محمد سیف‌زاده به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه معرفی و از زحمات اسماعیل غلامی سرپرست پیشین این مدیریت تقدیر شد.

 بر اساس این گزارش؛ در بخشی از حکم ابلاغی دکتر براتی‌زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خطاب به مهندس سیف‌زاده آمده است:

"با عنايت به تخصص، تعهد و سوابق ارزنده جنابعالي، به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني به عنوان «سرپرست مديريت امور پشتيباني و رفاهي دانشگاه» منصوب مي‌شويد. اميد است با توكل به خداوند متعال، حمايت و پشتيباني دولت مردمي، فساد ستيز و عدالت محور و همچنين با بهره گيري از تمام توان، تجربيات و ظرفيتها در انجام امور ذيل اهتمام ورزيد. از ايزد منان براي جنابعالي موفقيت و توفيق روز افزون مسئلت دارم"

 


منبع : مدیریت خدمات پشتیبانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو
حسابدار (۴۱۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...