يكشنبه ٢٥ تير ١٣٩٦ -

مدیریت امور مالی

پیگیری های بودجه ای معاون توسعه دانشگاه در سازمان برنامه و بودجه کشور

سه شنبه ٣١ مرداد ١٤٠٢ ساعت ٨:٥٧ ق.ظ   ( بازدید : 33 نفر )


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان در سفر به تهران، در محل سازمان برنامه و بودجه کشور حضور یافت و ضمن دیدار با مدیران و کارشناسان مختلف حوزه مالی و بودجه، پیگیری هایی در حوزه اعتبارات برای پروژه های عمرانی و همچنین هزینه های جاری دانشگاه انجام داد که خبرهای خوش این پیگیری ها در آینده نزدیک رسانه ای خواهد شد.

دکتر براتی زاده معاون توسعه دانشگاه در دیدار دکتر عوض پور مدیر کل سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور مسائل و چالش های مرتبط با زیر ساخت های حوزه بهداشت و درمان استان را تشریح کرد و دکتر عوض پور نیز با تشکر از دکتر براتی زاده برای بیان دغدغه مندانه مسائل و چالش های حوزه زیرساختی بهداشت و درمان خراسان شمالی، قول مساعد برای حمایت های لازم را داد و همچنین قول مساعد داد تا افزایش تخصیص اعتبارات پروژه های توسعه بیمارستان پورسینای آشخانه و احداث بیمارستان راز و جرگلان صورت گیرد.

️در این دیدارها، آذری مدیر امور مالی دانشگاه، نادر محمدی مدیر بودجه ریزی و پایش عملکرد دانشگاه و مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه نیز در معیت دکتر براتی زاده حضور داشتند.

️گفتنی است که دیدار با مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف سازمان برنامه و بودجه کشور از جمله برنامه های روز نخست سفر دکتر براتی زاده و برخی مدیران دانشگاه به تهران بود.


منبع : مدیریت امور مالی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
غفعفع (۳۶۸۴ بازدید)
ثبتهای حسابداری (۳۵۷۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...