معاون آموزشی  دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پیامی درخشش دانشجویان این دانشگاه را در پانزدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور تبریک گفت.

 دکتر  علی اسماعیلی با صدور پیامی اظهار داشت: خبر مسرت بخشِ درخشش دانشجویان با کسب دو دیپلم افتخار  در حیطه ی “همگرایی در علوم پایه“ توسط دانشجویان رشته پزشکی خانم نگین آرمیده و خانم آرینا انصاری و یک دیپلم افتخار در حیطه ی "آموزش پزشکی " توسط خانم سارا خسروپناه، دانشجویان کوشای این دانشگاه در پانزدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور، مایه افتخار و سربلندی است، چرا که فصلی جدید از مسیر تلاش و کوشش برای سال های آتی گشوده شد.

وی افزود: درخشش در این تورنمنت نشانگر و امیدبخش نسلی نوخاسته و کوشنده است که نه تنها در عرصه آموزش که در سطحی بالاتر و تازه تر با کوشش مضاعف و ‌انگیزه قوی درصدد فتح قله های مو‌فقیت و افتخار هستند.

وی همچنین  از زحمات و تلاش های فراوان سرکار خانم دکتر فاطمه عروجعلیان استاد حیطه ی همگرایی در علوم پایه و سرکار خانم گریوانی استاد حیطه ی آموزش پزشکی ، برای  آماده سازی، آموزش و راهنمایی دانشجویان تقدیر و تشکر کرده و آرزوی موفقیت و سربلندی روزافزون برای ایشان داشتند.
معاونت آموزشی  دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی کسب این موفقیت را به جامعه دانشگاهی تبریک گفته امید است در سایه توفیقات الهی، با تلاش همه عزیزان، موجبات سربلندی این مرز و بوم بیشتر از پیش فراهم آید.

 

 


فاقد نظر