1. پیگیری و انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور و با هماهنگی مقامات مسئول و در چارچوب ضوابط خرید و کارپردازی
2. پیگیری و اخذ استعلام بها در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان و تأمین کنندگان معتبر
3. تلاش و دقت براي گزينش بهترين نوع كالا و مواد براي خريداری
4. تهيه نمونه كالا و ارائه به سرپرست مربوطه براي تطبيق با مشخصات آن
5. كسب آگاهي دقيق از مشخصات فنی و نرخ اجناس جهت حصول اطمينان از تطابق با مشخصات اقلام درخواستی
6. پيگيري و اقدام جهت حمل اجناس خريداري شده به انبار
7. تحويل اجناس خريداری شده به انبار و دريافت رسيد
8. تنظيم سند هزينه از اجناس خريداري شده برابر با فاكتور
9. تحویل حساب تنخواه گردان پس از اتمام مبلغ به حسابدار مربوطه و درخواست تنخواه گردان مجدد
10. اقدام در مورد ثبت اجناس خريداري شده در دفاتر مربوطه
11. اقدام به خرید و تهیه ملزومات مربوط به جلسات، کارگاهها، همایشها و سایر مراسمات با هماهنگی مقامات مسئول
12. همکاری با کتابخانه مرکزی در زمینه بانکهای اطلاعاتی و کتابخانه دیجیتال
13. انجام سایر امور محوله در حوزه کاری به تشخیص مدیران و مسئول مربوطه
|