نیاز به اعتبار 250 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان رازوجرگلان / گزارشی از آخرین وضعیت یکی از مهم ترین پروژه های درمانی استان

یكشنبه ٣٠ اردیبهشت ١٤٠٣ ساعت ٩:٢٢ ق.ظ   ( بازدید : 18 نفر )


مدیر فنی دانشگاه آخرین وضعیت پروژه احداث بیمارستان 64 تخت خوابی رازوجرگلان، به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین پروژه های درمانی در حال اجرا در استان را تشریح کرد.

مهندس اسماعیلی از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی فاز نخست پروژه احداث بیمارستان 64 تخت خوابی شهرستان رازوجرگلان خبر داد و افزود: عملیات احداث پروژه بیمارستان 64 تخت خوابی رازوجرگلان، در زیربنای 7730 متر مربع بهمن ماه 1401 آغاز شد.

وی با بیان این که تاکنون حدود 60 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، تصریح کرد: حدود 25 میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل فاز نخست این پروژه مهم درمانی اعتبار مورد نیاز است.

وی پایان تابستان سال آینده را موعد تکمیل نهایی و آماده بهره برداری از این پروژه نام برد و افزود: برای تکمیل پروژه بیمارستان 64 تخت خوابی رازوجرگلان، حدود 250 میلیارد تومان مورد نیاز است.

گفتنی است که بیمارستان 64 تخت خوابی رازوجرگلان به عنوان یکی از مهمترین نیازهای درمانی اهالی این شهرستان به شمار می رود که طی شروع به کار عملیات اجرایی آن با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای همراه بوده است و می توان امیدوار بود که در آینده نه چندان دور تکمیل و آماده ارائه خدمات در حوزه سلامت و به ویژه درمانی باشد.

در حال حاضر ده ها پروژه مختلف عمرانی در حوزه بهداشت و درمان در استان از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حال اجرا است.


منبع : مدیریت امور فنی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
معرفی سامانه CMMS (۳۰۵۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...