سومین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی

شنبه ٢٤ مهر ١٣٩٥ ساعت ٨:٤٥ ق.ظ   ( بازدید : 860 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز چهارشنبه چهاردهم بهمن ماه چهارمین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی ساعت 7 صبح با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونان دانشگاه و سایر اعضای ستاد طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی برگزار شد.

در این جلسه دکتر گنجی گزارشی مختصر از فعالیت های صورت گرفته در هر کارگروه ارائه نمودند. دکتر گنجی از فعالیت خوب و موفق کارگروه آموزش مجازی خبر دادند که یکی از مهم ترین اقدامات آن برگزاری کارگاه برای اعضای هیات علمی با حضور دکتر رضا اسدی مسئول کارگروه آموزش مجازی در قطب است. ایشان هم چنین از ضعف هایی در فعالیت کارگروه طب تسکینی صحبت نمودند که علت اصلی آن کمبود نیروی متخصص در این زمینه است. معاون آموزشی دانشگاه هم چنین افزود: با تدوین و مشخص شدن دستورالعمل ها کم کم ساختارها در طرح تحول و نوآوری در آموزش در حال شکل گیری است و امید است در طی هفته های بعد فعالیت ها چشم گیر باشد و از جلسات بعد قرار بر این است که یک یا دو کارگروه گزارشی از فعالیت ها و موانع موجود در زمینه کاری خود ارائه دهد.

ریاست محترم دانشگاه، دکتر گلمکانی از تشکیل منظم و مرتب جلسات ستاد طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تشکر نمودند و افزودند: دبیرخانه ستاد طرح تحول در دانشگاه باید با دبیرخانه ستاد طرح تحول در قطب بسیار هماهنگ باشد که فعالیت های کارگروه های دانشگاه در قطب نمود بیشتری یابد و این باعث خواهد شد که حیطه های بیشتری در غالب این طرح به دانشگاه محول شود. ایشان هم چنین ایده پردازی و نوآوری در کارگروه های دانشگاه را بسیار موثر در تبدیل دانشگاه به دانشگاهی پیشرو و شاخص عنوان کردند و گفتند: در کارگروه های دانشگاه بر روی ایده ها و نوآوری ها کار شود و در جلسات قطب مطرح شود که دانشگاه به عنوان دانشگاهی پیشرو در قطب و کشور شناخته شود. ایشان هم چنین بر فعالیت چند برابری در کارگروه های فوکال پوینت تاکید نمودند.

دکتر مرتضوی در مورد اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی صحبت نمودند و پیشنهاد دادند که برای هر بیمارستان آموزشی یک ساختار مشخص در نظر گرفته شود تا فعالیت هایی که قرار است در هر بیمارستان در جهت توسعه جنبه آموزشی آن انجام شود مشخص و روشن باشد. ایشان بر لزوم توجه جدی و ویژه به جنبه آموزشی بیمارستان ها تاکید نمودند.

در ادامه دکتر گنجی ضمن معرفی مسئولان کارگروه ها از ایشان خواست نظرات، پیشنهادات و مشکلات کارگروه خود را به طور مختصر بیان کنند.

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...