نهمین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی

شنبه ٢٤ مهر ١٣٩٥ ساعت ٩:٣٨ ق.ظ   ( بازدید : 898 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه نهمین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی برگزار شد. دکتر گنجی در خصوص چگونگی و روند برگزاری جشنواره شهید مطهری در مرحله دانشگاهی توضیحاتی ارائه داد. به گفته وی این جشنواره روز ششم اردیبهشت در محل دانشکده پرستاری و مامایی و پزشکی برگزار خواهد شد که پس از ارائه فرآیندهای برتر، کارگروه های فعال در ستاد طرح تحول و نوآوری نیز جلساتی را به صورت جداگانه و همزمان به منظور اعضای هیات علمی برگزار خواهند نمود.

دکتر احمدپور مسئول کارگروه علوم اعصاب در مورد روند کار این کارگروه در سطح دانشگاه و منطقه گزارشی ارائه نمود. به گفته وی در این کارگروه هنوز رویکرد بیشتر پژوهشی است که باید به سمت رویکرد آموزشی تغییر نماید و حضوز نمایندگان دیگر دانشگاه ها در جلسات منطقه پررنگ تر شود.

دکتر حکاک مسئول کارگروه هنر و سلامت از روند کار این کارگروه و فعالیت کارگروه دانشگاه ابراز رضایت نمود. به گفته وی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در کارگروه هنر و سلامت حضور پررنگ و موثری دارد.

مهندس وحیدی فر در مورد منابع تامین اعتبار جهت تقویت زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه صحبت نمود و مشخص شدن این مورد را خواستار شد.

در این جلسه دکتر مرتضوی بر تعیین اولویت ها در طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه تاکید نمود. وی طب تسکینی که دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این زمینه به عنوان فوکال پوینت تعیین شده است را دارای اولویت اول و پس از آن اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی و موسسهای در اولویت بعدی دانست.

همچنین در این جلسه پیشنهاد شد که برای آشنایی بیشتر اعضای هیات علمی دانشگاه با طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و مشارکت ایشان در کارگروهها و با توجه به محوریت طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در نهمین جشنواره شهید مطهری تعدادی از آنها در این جشنواره حضور یابند.

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...