تشکیل سیزدهمین جلسه ستاد اجرای طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی

شنبه ٢٤ مهر ١٣٩٥ ساعت ١٠:١١ ق.ظ   ( بازدید : 969 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز چهارشنبه نهم تیرماه سیزدهمین جلسه ستاد اجرای طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی تشکیل شد. در این جلسه مسئول کارگروه توسعه و تعالی دندانپزشکی گزارش مختصری از کارهای صورت گرفته و روند برنامه ها و کارهای در حال انجام این کارگروه ارائه داد.

به گفته دکتر نودهی این کارگروه مسئول تهیه مستندات و تصمیم سازی با کمک نخبگان، ابلاغ برنامه ها و نظارت بر اجرای این برنامه هاست. اما هدف اصلی در شش ماهه اول طرح تحول تدوین و بازنگری در کوریکولوم درسی رشته دندانپزشکی بوده است.

دکتر نودهی افزود تاکنون 28 جلسه این کارگروه در سطح منطقه نه آمایش سرزمین در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشکیل شده است و کارگروه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی حضوری فعال در این جلسات داشته است. در این جلسات تنظیم برنامه عملیاتی، ایجاد و ساماندهی کارگروه‌های درسی و فعالیت های اجرایی نامه‌ها پی گیری و به انجام رسیده است.

به گفته وی کارگروه توسعه و تعالی دندانپزشکی دانشگاه نیز تاکنون سه جلسه تشکیل داده است و امور مربوطه در این جلسات پی گیری شده است.

همچنین سایتی جهت اظهار نظر اعضای کارگروه توسعه و تعالی دندانپزشکی در منطقه نه آمایش سرزمین طراحی و آماده بهره‌برداری است که در هفته آینده رونمایی خواهد شد.

دکتر گنجی نیز از قول مساعد هیات بورد علوم تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای راه‌اندازی رشته تغذیه در سال تحصیلی آتی در دانشگاه خبر داد و در این خصوص از زحمات و پی‌گیری‌های مهندس جلیلوند تشکر و قدردانی نمود.

به گفته وی تنها دو بیمارستان امام علی (ع) و امام رضا (ع) آموزشی هستند و بایستی در جهت آموزشی نمودن سایر بیمارستان‌های استان نیز با فراهم ساختن امکانات، تجهیزات و فضاهای آموزشی در این بیمارستان‌ها پیش رفت.

در این جلسه دکتر وطنچیان مسئول کارگروه ارتقای نظام ارزیابی و آزمون های علوم پزشکی نیز از اعلام آمادگی دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان شمالی، مشهد و بیرجند جهت برگزاری آزمون پیش کارورزی مجازی خبر داد.   

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...