برگزاری مراسم هفته آموزش و جشنواره آموزشی شهید مطهری در دانشکده پزشکی با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی

دوشنبه ٩ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٩:١٩ ق.ظ   ( بازدید : 390 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مراسم هفته آموزش و دوازدهمین جشنوراه شهید مطهری دانشکده پزشکی، با حضور مسئولان، اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان این دانشکده در محل سالن همایش‌های بیمارستان امام حسن (ع) برگزار گردید. معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: در این مراسم که معاون آموزشی دانشگاه، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم دکتر نامدار ریاست دانشکده پزشکی، ضمن خیر مقدم به حاضرین در جشنواره، در بیاناتی کوتاه اهداف برگزاری این مراسم را برشمردند.

دکتر گنجی، از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی با حضور در جایگاه به ارائه مقاله ای تحت عنوان «نکاتی پیرامون آموزش پزشکی» پرداختند. «برنامه طرح تحول و توسعه آموزش» موضوع سخنرانی علمی دکتر وطنچیان، یکی دیگر از اساتید این دانشکده را شامل می شد و در نهایت خانم دکتر شاکری، عضو هیات علمی دانشکده پزشکی «عوامل موثر بر کیفیت آموزش پزشکی» را برشمردند.

در ادامه این برنامه خانم رجایی یکی از دانشجویان دانشکده پزشکی و دبیر دفتر منتورینگ دانشکده، مشکلات و چالش‌های آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی را از دیدگاه دانشجویان بررسی کردند.

و در آخر معاون آموزشی دانشگاه، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی و ریاست دانشکده پزشکی با حضور در جایگاه به سوالات، انتقادات، پیشنهادات و دغدغه های آموزشی دانشجویان حاضر در جلسه، پاسخ دادند.

خاطر نشان می شود در اثنای برگزاری این مراسم اساتید نمونه دانشکده پزشکی معرفی شدند و از  مقام علمی آنها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل گردید.

 


منبع : مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...