برگزاری همایش آنلاین AMEE 2019

یكشنبه ٣ شهریور ١٣٩٨ ساعت ٨:٣٣ ق.ظ   ( بازدید : 276 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همایش amee  یکی از معتبرترین همایشهای بین المللی آموزشی پزشکی است که هر ساله توسط انجمن آموزش پزشکی اروپا در یکی از شهرهای این قاره برگزار می‌شود و به طور فزاینده‌ای مورد توجه علاقه مندان، صاحب نظران و متخصصان آموزش علوم پزشکی در سطح بین المللی قرار گرفته است به طوری که در هر دوره تعداد بیشتری از شرکت کنندگان بین‌المللی از پنج قاره جهان در آن شرکت می‌کنند.

در سال جاری این همایش در شهر وین اتریش و در روزهای بیست و ششم تا بیست و هشتم اوت 2019، برابر با چهارم تا ششم شهریور ماه 1398 برگزار می‌شود. در این همایش برنامه‌های بسیار متنوعی از قبیل سخنرانی های کلیدی، سمپوزیوم ها، جلسات ارایه سخنرانی‌های کوتاه، ارایه پوسترهای تم بندی شده، کارگاه‌های پیش و حین همایش برگزار می شود به طوری که به غیر از زمان‌های برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، در سایر اوقات همایش، به صورت همزمان بیش از 30 برنامه موازی برگزار می‌شود.

با توجه به مشکلات حضور در همایش amee برای همه علاقه مندان، از جمله هزینه های سنگین سفر و ثبت نام، و همین طور مشکلاتی نظیر دشواری‌های اخذ ویزا، تعداد زیادی از کسانی که علاقه‌مند بهره‌مندی از این همایش هستند امکان حضور در این همایش را پیدا نمی‌کنند. از چند سال پیش، برگزار کنندگان همایش amee بر آن شدند تا با فراهم کردن amee live امکان استفاده این دسته افراد از حداقل بخش مهمی از برنامه‌های همایش سالانه را فراهم آورند. در حال حاضر amee live کلیه سخنرانی‌های کلیدی و همین طور یکی از چند سمپوزیوم همزمان را پوشش می‌دهد. به گونه‌ای که شرکت کنندگان غیرحضوری ضمن بهره‌مندی کامل از مطالب ارایه شده حتی می‌توانند سؤالات خود را برای جلسات ارسال کنند و برگزارکنندگان نیز پاسخگوی آن سؤالات باشند.

در کشور ما نیز از چند سال پیش دانشگاه علوم پزشکی تهران با فراهم کردن مقدمات لازم نسبت به برگزاری همایش amee live اقدام نموده است که هر ساله با استقبال تعداد بیشتری از علاقه‌مندان مواجه بوده است. از سال 1397 نیز با همکاری مشترک مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی و مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) امکان برگزاری amee live در قالب ده کلان منطقه فراهم گردید. در کلان منطقه 9 آمایشی نیز مانند سایر کلان منطقه‌ها این امکان فراهم شده است که محل برگزاری آن مشهد مقدس، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ساختمان قریشی می‌باشد.


منبع : مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...